تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
0

۹۰۵ بیمار در مراکز درمانی البرز بستری هستند

  • کد خبر : 225457
  • 04 مهر 1400 - 9:00

طبق آمار رسمی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز کرونا در یک روز گذشته جان ۶ البرزی را گرفت و ۱۳۲ بیمار را راهی یبمارستان‌ها کرد؛ با احتساب این آمار در حال حاضر ۹۰۵ نفر در مراکز درمانی البرز بستری هستند.

به گزارش کمال مهر ، محمد فتحی، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه روند شیوع بیماری در سطح استان به شکل ملایمی روبه کاهش است، گفت: توصیه می‌شود شهروندان در کنار واکسینه شدن پروتکل‌های بهداشتی را نیز رعایت کنند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه همچمنان موارد مشکوک و مراجعین به مراکز درمانی  آمار قابل توجهی است، گفت: از دیروز تا امروز چهارم مهر ۱۴۰۰،  ۱۳۲ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز ۷۰ هزار و ۸۸۹  نفر است.

فتحی بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۹۰۵ نفر در مراکز درمانی بستری هستند که از این تعداد، ابتلای ۴۳۳ نفر به بیماری کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته شش بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به  ۵۹۶۳ نفر رسیده است؛ همچنین از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۶۴ هزار و ۱۷ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

گفتنی است در حال حاضر شهرستان طالقان تنها شهری است که در وضعیت کرونایی آبی رنگ قرار دارد، اشتهارد وضعیت زرد رنگ و مابقی شهرستان‌های البرز وضعیت کرونایی نارنجی رنگ دارند.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=225457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x