تاریخ : پنجشنبه, ۱۰ خرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 30 May , 2024
1

۲۲ واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی پیام به چرخه تولید بازگشتند

  • کد خبر : 225270
  • 06 مهر 1400 - 11:40
۲۲ واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی پیام به چرخه تولید بازگشتند

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از بازگشت ۲۲ واحد تولیدی و صنعتی در این منطقه از سال گذشته تاکنون خبر داد.

به گزارش کمال مهر، نادر ثناگو مطلق، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید و اشتغال، تحقق هر چه بهتر این مهم، به عنوان یکی از سرفصل‌های اصلی در این منطقه به خصوص طی سال‌های اخیر دیده شده و به همین منظور فعالیت‌هایی در دست اقدام است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام افزود: یکی از این برنامه‌ها احیای واحد‌های صنعتی راکد و نیمه راکد در منطقه ویژه اقتصادی وفرودگاه بین المللی پیام و از بین بردن موانع پیش پای این واحد‌ها است.

ثناگو مطلق گفت: به همین منظور سال گذشته حدود ۱۵ واحد در این منطقه با اقدامات انجام شده که بنا به دلایل مختلفی نیمه فعال شده بودند به چرخه تولید بازگشتند.

او با بیان این که با فعالیت مجدد این واحد‌ها زمینه اشتغال زایی بیش از ۲۰۰ نفر فراهم شد، افزود: همچنین از ابتدای سال جاری تا کنون هفت واحد صنعتی و تولیدی مستقر در این منطقه که در روند فعالیت شان اختلال ایجاد شده بود، با تلاش‌های انجام شده فعالیت خود را از سر گرفتند.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: با از سرگیری مجدد این واحد‌ها هم اکنون زمینه اشتغال حدود ۴۰ نفر در منطقه فراهم شده است.

او در ادامه با بیان این که با احیای این واحد‌های تولیدی، تعداد واحد‌های راکد و نیمه راکد مستقر در منطقه کاهش چشمگیری داشته اند افزود: در کنار این فعالیت ها، تسهیل سازی روند استقرار سرمایه گذاران و توسعه زیر ساخت‌ها از دیگر اقداماتی است که با هدف رونق تولید و اشتغال در پیام در حال انجام است.

انتهای پیام/ ر .ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=225270

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x