تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

مراسم میهمانی لاله‌هادر البرز

  • کد خبر : 225209
  • 31 شهریور 1400 - 12:14
مراسم میهمانی لاله‌هادر البرز

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز از برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها به مناسبت هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

به گزارش کمال مهر ، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس از برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها در ۱۵۸ گلزار شهید و ۴۰ مزار شهید گمنام  البرز خبر داد و گفت: مراسم میهمانی لاله‌ها، عطرافشانی و غبارروبی مزار مطهر شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس همچون ادوار گذشته فردا ۱ مهرماه در ۱۵۸ گلزار مطهر شهدا و ۴۰ مزار شهید گمنام این  استان با حضور پرشکوه امت انقلابی و شهیدپرور برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز افزود: مراسم متمرکز این مراسم با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان لشگری و کشوری و امت شهیدپرور  البرز، با سخنرانی یکی از معاونان رئیس‌جمهور در امام‌زاده محمد(ع) برگزار می شود.

رستمیان گفت: امت شهیدپرور با حضور خود در گلزار‌های شهدا ضمن تکریم مقام شهدا، مزار شهدا را عطرافشانی و گل‌باران کرده و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق خواهند کرد.

انتهای پیام/ ر. ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=225209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x