تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
0

کادری های جدید نیروی انتظامی وارد عرصه خدمت میشوند

  • کد خبر : 225168
  • 31 شهریور 1400 - 10:29
کادری های  جدید نیروی انتظامی وارد عرصه خدمت میشوند

در مراسمی با حضور سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده ناجا، ۲ هزار کادر جدید نیروی انتظامی وارد عرصه خدمت شدند.

به گزارش کمال مهر ، سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده ناجا، پیش از ظهر امروز در مراسم دانش آموختگی فراگیران درجه داری آموزشگاه‌های علمی تخصصی ناجا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جمهوری اسلامی ایران، گفت: چشم و امید ما به جوانان کشور و ارزش‌های انقلاب است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاه به اینکه شهدای دفاع مقدس و انقلاب ما را به مسیر درست هدایت کردند، افزود: امروز ما در واقع سالروز سومین جنگ جهانی را گرامی می‌داریم. ما در جنگ تنها مقابل عراق نبودیم. یک دنیا مقابل ما ایستادند و به دشمن ما کمک کردند اما توفیق الهی و اخلاص مجاهدان راه خدا موجب شد ما در مقابل دنیای استکبار شکست نخوریم و این نشان عظمت و شکوه و جانفشانی‌های سربازان این مرز و بوم است.

این فرمانده ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه در تمامی کارها و ایام باید همه شهدا از جمله شهدای نیروانتظامی، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع سلامت، شهدای مرزبانی را یاد کنیم، ادامه داد: یاد سردار دل‌ها هرگز از قلب و ذهن ما خارج نخواهد شد؛ یاد این مرد با اخلاص و مطیع محض ولایت وفقیه که تا قیامت ماندگار شده است و باید سعی کنیم در مسیر این شهدا حرکت کنیم و گام برداریم.

وی با تأکید بر اینکه عزت، شرف، آرامش و آسایش امروز کشور را مدیون ولایت فقیه هستیم، اضافه کرد: ولایت فقیه عزت بخش ما است، کشورهای دیگر را بررسی کنید. رمز آرامش ما حضور رهبری فرزانه است؛ امروز ایران الهام بخش مستضعفین جهان است و تمام مظلومان جهان  فارغ از نگاه سیاسی و دینی امیدشان به رهبر انقلاب اسلام است.

رضایی در ادامه ضمن قدردانی از حضور افراد حاضر در جلسه، تصریح کرد: امروز ۲ هزار کادر آموزش دیده و تازه نفس وارد عرصه آموزش و خدمت به کشور می‌شوند و این برای ما خوشحال کنند است. این نیروها در یک فضای حرفه‌ای و معنوی آموزش دیده اند و امروز کشور ما در حوزه آموزش نظامی توانمند، خودکفا، دارای ایده و بالنده است.

وی یادآور شد: در بازدیدی که از مجموعه اردوگاه چمران داشتم اعتقاد، اخلاق و نظم را در تمام برنامه ها و نیروهای این مجموعه دیدم و از همه افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند کمال قدردانی و تشکر را دارم.

نیروی انتظامی خدمت به مردم را اصل اساسی اقدامات و راهبردهای خود می داند و تا آخرین لحظه نسبت به این عهد خود پایبند خواهد بود.

انتهای پیام/ب

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=225168

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x