تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
0

وضعیت فعالیت باشگاه های ورزشی در البرز

  • کد خبر : 224971
  • 29 شهریور 1400 - 17:24
وضعیت فعالیت باشگاه های ورزشی در البرز

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان البرز طی اطلاعیه ای وضعیت فعالیت باشگاه های ورزشی این استان در شرایط نارنجی کرونایی را تشریح کرد.

به گزارش کمال مهر ، آمار بستری بیماران در بخش های کرونایی بیمارستان های البرز با شیبی ملایم دارای روند نزولی است و این امر موجب شد ستاد ملی مقابله با کرونا رنگ کرونایی این استان را نارنجی اعلام کند.

درپی این مسئله روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان البرز نیز طی اطلاعیه ای به شرح ذیل، وضعیت فعالیت باشگاه های ورزشی را در این رنگبندی کرونایی تشریح کرد:

“با توجه به تغییر وضعیت شرایط کرونایی و تغییر رنگ استان از قرمز به نارنجی، فعالیت های ورزشی در رشته های مختلف بر اساس دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا در ورزش قابل انجام است.

در شرایط نارنجی کماکان فعالیت در رشته های بوکس، ووشو، ورزش زورخانه ای، تکواندو، جودو، کاراته، ورزش های رزمی سالنی، کشتی، کونگ فو وهنرهای رزمی سالنی، کبدی، جانبازان و معلولین، ناشنوایان، نابینایان، بسکتبال سالنی و هندبال سالنی ممنوع است.

همچنین استخرهای شنا سرپوشیده با شیوه نامه های خاص اعلام شده از سوی فدراسیون پزشکی و ستاد کرونای ورزش و فدراسیون مربوطه قادر به فعالیت خواهند بود.”

انتهای پیام/د.خ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=224971

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x