تاریخ : پنجشنبه, ۳ خرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 23 May , 2024
0

بهره‌مندی دانش آموزان البرزی از طرح مدارس همدل

  • کد خبر : 224897
  • 27 شهریور 1400 - 11:16
بهره‌مندی دانش آموزان البرزی از طرح مدارس همدل

معاون فرهنگی کمیته امداد البرز گفت:۲۱۰ دانش‌آموز بااستعداد در طرح مدارس همدل در ۱۵۰ مدرسه غیرانتفاعی وهیئت امنایی این استان ثبت نام شدند.

به گزارش کمال مهر ، رضا البرزی، معاون فرهنگی کمیته امداد البرز با اشاره به این که طرح مدارس همدل باهدف گسترش و تأمین عدالت آموزشی و تربیتی طراحی و اجراشده است، گفت: طی توافق انجام شده با اداره کل آموزش‌وپرورش و با همکاری مدیران مدارس، ۲۱۰ دانش‌آموز معدل بالای ۱۷ موردحمایت کمیته امداد این استان در ۱۵۰ مدرسه غیرانتفاعی وهیئت امنایی ثبت‌نام شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد البرز تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان موردحمایت کمیته امداد را از اهداف اصلی این طرح دانست و افزود: در این طرح علاوه بر برگزاری کلاس‌های خصوصی و تقویتی برای دانش‌آموزان موردحمایت، دوره‌های ورزشی و فرهنگی نیز برای این عزیزان در مدارس همدل اجرا می‌شود.

البرزی بابیان این که در حال حاضر بیش از ۷۵۰۰ دانش آموزان موردحمایت این نهاد بوده و از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند، گفت: کمیته امداد امام (ره) با خرید تبلت و گوشی هوشمند، پرداخت کمک‌هزینه لوازم‌التحریر و کتب درسی، کمک به تقویت بنیه تحصیلی، پرداخت کمک‌هزینه دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس شبانه، کار و دانش و فنی حرفه‌ای از دانش آموزان مددجو حمایت می‌کند.

او افزود: نیکوکاران استان در بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری، این نهاد را در انجام وظایف امور فرهنگی یاری کرده‌اند و درنتیجه این فعالیت‌ها از ابتدای سال تاکنون ۵۰۰ تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند تهیه‌شده است.

انتهای پیام / ر .ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=224897

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x