تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

آتش سوزی گسترده در خیابان کمالی کرج مهار شد

  • کد خبر : 224511
  • 22 شهریور 1400 - 10:00
آتش سوزی گسترده در خیابان کمالی کرج مهار شد

انبار نگهداری کالای خواب که در خیابان کمالی کرج، طعمه حریق شده بود، با مصدوم شدن یک نفر مهار شد.

به گزارش کمال مهر ،مهدی سمیعی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، گفت: مقارن ساعت ۱۵:۲۹ بعداز ظهر امروز، در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع یک فقره آتش سوزی در انبار نگهداری کالای خواب که در زیرزمین واحد تجاری به متراژ حدوداً ۱۰۰ متر مربع واقع در خیابان بهشتی خیابان کمالی کوچه برزگر طعمه حریق شده بود، ستاد فرماندهی آتش نشانی کرج، بلافاصله ۲۳ آتش نشانان از ۵ ایستگاه را به همراه ۶ دستگاه خودروی اطفای حریق و امداد و نجات به محل آتش سوزی اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در محل حادثه اقدام به مهار شعله‌های سرکش آتش کرده و پس از بیش از یک ساعت و ۳۰ دقیقه تلاش بی وقفه سرانجام این آتش سوزی گسترده را مهار و به طور کامل خاموش کردند.

این مقام مسؤول با اشاره به آتش گرفتن مقادیر زیادی کالای خواب در این زیرزمین که به عنوان انبار از آن استفاده می‌شد، افزود: چون مواد و اقلام موجود در این انبار، به شدت اشتعالزا بوده، به این خاطر شعله‌های آتش در همان لحظات اولیه وقوع آن به سرعت و در مدت کوتاهی گسترش یافت که خوشبختانه با اقدام بهنگام مأموران آتش نشانی از سرایت و پیشروی حریق به واحدهای مسکونی فوقانی و مجاور جلوگیری شد.

سمیعی در مورد علت این حادثه اظهار کرد: علت بروز این آتش سوزی از طرف کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی و نتیجه به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج یادآور شد: در این حادثه یک فرد مذکر، حدودا ۴۰ ساله دچار مصدومیت شد و آسیب سطحی دید؛ که توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=224511

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x