تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

دهکده ورزشی چهارباغ محصور در زباله /ساز ناکوکی که بر چهره شهر زخم می زند

  • کد خبر : 224128
  • 16 شهریور 1400 - 9:21
دهکده ورزشی چهارباغ محصور در زباله /ساز ناکوکی که بر چهره شهر زخم می زند

عدم ساماندهی زباله در دهکده ورزشی چهارباغ ،چهره شهر را نازیبا کرده است.

به گزارش کمال مهر ، دهکده ورزشی چهارباغ از جا‌های دیدنی البرز در منطقه خوش آب و هوای کرج قرار دارد و مکانی مناسبی برای ورزش و تفریح به شمار می‌رود که از امکانات مناسب برای استفاده از ۲۲ ورزش مختلف هم بهره مند است.

هوایی پاک و دور بودن از هیاهوی شهری و آلودگی‌هایی زیست محیطی از ویژگی‌های بارز دهکده ورزشی چهارباغ کرج است اما اکنون عدم ساماندهی وضعیت زباله در دهکده وزرشی موجب مشکلات زیست محیطی در این مکان شده است.

زباله هایی که در اطراف دهکده ورزشی رها شده ،نشان می دهد که برای یک روز و دو روز نیست بلکه مدت ها در فضای زیبای چهارباغ رها و تدبیری برای چهره شهر و بوی نامطبوع حاصل از ریختن زباله ها نشده است.

مجموعه ورزشی چهارباغ ۲۲ ورزش پرطرفدار را در خود جای داده است و برای هر کدام فضای مجزا به همراه بهترین امکانات را در نظر گرفته است، به طوری که از سالن‌های چند منظوره و زمین‌هایی با قابلیت سر پوشیده شدن استفاده شده  است.

چهارباغ  هم اکنون میزبان چهل وهشت تیم از تنیسورهای برتر کشور است که تیم های لیگ برتری فوتبال نیز برای اردو حضور دارند اما زباله ها در ورودی دهکده ورزشی، چهره این دهکده  را نازیبا کرده است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=224128

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x