تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
0

اعلام حکم سارقین اتوبان تهران-کرج تا ۱۰ روز دیگر/زورگیری در ایام مرخصی از زندان!

  • کد خبر : 223997
  • 15 شهریور 1400 - 13:48
اعلام حکم سارقین اتوبان تهران-کرج تا ۱۰ روز دیگر/زورگیری در ایام مرخصی از زندان!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: سارقین اتوبان تهران-کرج در ایام مرخصی از زندان اقدام به زورگیری کرده بودند؛ حکم این متخلفین ظرف ۱۰ روز آتی اعلام و در اولین فرصت اجرایی خواهد شد.

به گزارش کمال مهر، حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه که در بستر فضای مجازی صورت گرفت، با اشاره به برگزاری دادگاه سارقین اتوبان تهران-کرج،گفت: متهمین این پرونده اقدام به فرار کرده و در شهرستان‌های دیگر استان‌ها مخفی شدند که با همکاری و تلاش نیرو انتظامی استان البرز به سرعت شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به اینکه این سارقین در زمان مرخصی از زندان اقدام به سرقت کردند، افزود: متهمین محکوم به سرقت در شهرستان‌های دیگر بودند.

مددی اظهار کرد: زمانی که راهزنی به صورت مسلحانه صورت بگیرد و موجب ایجاد ناامنی و خوف در جامعه باشد جرم «محارب» نامیده می‌شود از این رو جریمه سنگینی در انتظار متخلفین است.

این مقام مسؤول در بخش دیگری تصریح کرد: پرونده تخلف این مجرمین به سرعت بررسی و تکمیل شد و در اختیار دادگاه انقلاب قرار گرفت؛ همچنین ضمن هماهنگی با رییس قوه قضایی جلسه دادگاهی فوق رسانه‌ای شد تا مایه عبرت سایرین قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در این راستا ظرف ۱۰ روز آتی حکم مجرمین اتوبان تهران-کرج اعلام خواهد شد و در اولین فرصت اقدام به اجرایی کردن آن خواهیم داشت.

انتهای پیام/ج/م

منبع فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=223997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x