تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

روند تزریق واکسیناسیون کرونا در استان البرز شتاب گرفت

  • کد خبر : 223814
  • 11 شهریور 1400 - 13:44
روند تزریق واکسیناسیون کرونا در استان البرز شتاب گرفت

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با تقدیر از فعالیت‌های بسیج و سپاه در دایر کردن پایگاه‌های واکسیناسیون کرونا گفت : روند واکسیناسیون کرونا در البرز شتاب گرفت.

به گزارش کمال مهر ، سعید محمدی ، در مورد اقدامات سپاه استان البرز در مورد راه اندازی پایگاه‌های تزریق واکسن کرونا اظهار داشت: سالن شهید بحیرایی در غرب کرج  با همکاری سپاه و بسیج استان به عنوان مرکز تجمیعی واکسیناسیون عمومی مجهز و فعال شد.

وی افزود: سپاه و بسیج همیشه در طرح‌های ملی و در میدان‌های مختلف از جمله انجام واکسیناسیون عمومی و مبارزه با کرونا همکاری لازم را داشته اند.

معاون اجرایی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه  نمونه بارز مشارکت نیروهای بسیج و سپاه در مقابله با بیماری کرونا اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی است، بیان کرد: اجرای این طرح سبب شناسایی مبتلایان و غربالگری بود که بسیج با تمام توان که  شکل تیم‌های نظارتی، مراقبتی و حمایتی  به کمک نیروهای بهداشت و درمان آمدند.

محمدی با بیان اینکه در پیک پنجم مقابله با بیماری کرونا واکسیناسیون از مهمترین اقدامات علیه  این بیماری است، ادامه داد: در شبکه بهداشت و درمان استان کمک‌های شایانی از سوی نیروهای بسیجی و سپاهی آموزش دیده و مستقر در مراکز تجمیعی واکسیناسیون دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه  با سالن‌هایی که توسط مجموعه سپاه و بسیج استان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی البرز قرار داده شد روند واکسیناسیون عمومی شتاب بیشتری گرفت، ادامه داد: ۷ تا ۸ سالن تجمیعی دیگر بر حسب نیاز بهداشت و درمان استان مجهز شده و با استقرار نیروهای آموزش دیده بسیج و سپاه  در این سالن‌ها کار واکسیناسیون را شروع می کنیم.

انتهای پیام/ی

منبع تسنیم

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=223814

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x