تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

زمینه ارائه واکسن در موسسه رازی فراهم می‌شود

  • کد خبر : 223799
  • 11 شهریور 1400 - 13:19
زمینه ارائه واکسن در موسسه رازی فراهم می‌شود

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: انتظاری که در مواقع بحرانی مانند شرایط امروز کشور در مواجهه با کووید ۱۹، از مجموعه موسسه رازی داریم، طبیعی است که باید با حمایت از آن زمینه تدوام ارائه محصولات این موسسه را فراهم آوریم.

به گزارش کمال مهر ، کامبیز بازرگان، معاون وزیر جهاد کشاورزی، صبح امروز در نشست مشترک با رئیس موسسه رازی و مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها، موسسه رازی را از ذخایر ارزشمند کشور خواند و گفت: موسسه رازی مجموعه‌ای بسیار مهم و استراتژیک است که از بدو تاسیس و در زمان پایه گذاری همواره مورد توجه مسؤولان ارشد بود و مورد پایش قرار می‌گرفت.

بازرگان با تاکید بر این که هر کشوری برای حفظ زیرساخت‌های حیاتی خود سرمایه گذاری می‌کند، تاکید کرد: موسسه رازی حدود ۱۰۰ سال سابقه دارد و در حوزه سلامت بسیار تاثیرگذار است؛ چنین زیرساختی قابل تعمیم نیست و لازم است از آن حفاظت و مراقبت شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: با داشتن چنین ساختار و کارکردی در حوزه سلامت کشور و انتظاری که در مواقع بحرانی مانند شرایط امروز کشور در مواجهه با کووید ۱۹، از مجموعه موسسه رازی داریم، طبیعی است که باید با حمایت از آن زمینه تدوام ارائه محصولات این موسسه را فراهم آوریم.

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: حمایت دراز مدت از مجموعه ارزشمندی مانند موسسه رازی با برخورداری از زیرساخت‌های خوب فنی و نیروی انسانی زبده و باتجربه، می‌تواند کشور را در مواقع حساس از بحران خارج کند.

انتهای پیام/ج

منبع فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=223799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x