تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
0

کلاهی که با مسکن مهر سر شما می‌رود/ شانه های خالی از مسئولیت در شهرجدید هشتگرد

  • کد خبر : 223732
  • 10 شهریور 1400 - 11:54
کلاهی که با مسکن مهر سر شما می‌رود/ شانه های خالی از مسئولیت در شهرجدید هشتگرد

مدیر روابط عمومی شرکت عمران شهرجدید هشتگرد گفت: شهروندان قبل از خرید هر ملکی حتما از این شرکت استعلام بگیرند.

به گزارش کمال مهر ، برخی افراد بدون واسطه اقدام به فروش واحدهای مسکونی خود در مسکن مهر شهر جدید هشتگرد می کنند؛ در این بین خریداران بی خبر از همه جا هیچ اطلاعی از میزان اقساط باقی مانده واحد مسکونی و یا کاربری ملک مورد معامله ندارند و همین موضوع باعث می شود وارد مسیری شوند که قطعا مورد دلخواه شان نیست یعنی یا خانه ای را خریده اند که بسیار بیشتر از آن چه که گفته شده به دولت بدهی دارد و یا ملکی به بهانه احداث واحد تجاری را خریده اند که دارای کاربری مسکونی است.

پیغمبردوست، مدیر روابط عمومی شرکت عمران شهرجدید هشتگرد در این باره گفت: یکی از درخواست های ما از شهروندان برای خرید واحد‌های مسکن مهر، استعلام از شرکت عمران شهرجدید هشتگرد قبل از واریز مبلغ و معامله است تا از جزئیات واحد با خبر شوند، ما تعهدی نسبت به واحد‌هایی که بدون استعلام از ما خریداری شود، نداریم.

او افزود: ما زمانی که ملکی را به شخصی به فروش می‌رسانیم دارای کاربری مشخص است بنابراین شهروندان قبل از خرید اراضی حتما از کاربری آن مطمئن شوند.

مدیر روابط عمومی شرکت عمران شهرجدید هشتگرد گفت: ما آمادگی لازم برای واگذاری اراضی به دستگاه‌های خدمات رسان را داریم اما برخی دستگاه ها اراضی را از ما تحویل گرفته و هنوز اقدام به احداث بنا و ارائه خدمات نکرده اند.

انتهای پیام/د.خ

منبع باشگاه خبرنگاران جوان

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=223732

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x