تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

امام جمعه کرج: افراد شاخص و دارای قابلیت به ریاست جمهوری معرفی شدند

  • کد خبر : 223627
  • 07 شهریور 1400 - 15:56
امام جمعه کرج: افراد شاخص و دارای قابلیت به ریاست جمهوری معرفی شدند

امام جمعه کرج با اشاره به همکاری با مجموعه ریاست جمهوری در راستای شناسایی و معرفی اشخاص قابلیت دار است به دولت سیزدهم،گفت: هر چه این کار قویم تر و احصاء مطالب با دقت بیشتری صورت گرفته باشد برای مجموعه‌ای که از آن به‌کارگیری خواهد کرد اطمینان‌بخش‌تر خواهد بود.

به گزارش کمال مهر، آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، در یازدهمین جلسه نهضت راهبران اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی استان و همچنین آیین رونمایی از کتاب نظام مسائل البرز از زحمات و تلاش‌های نهضت راهبران اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی استان البرز تشکر کرد و گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا چنین تلاش‌هایی بدون ثمر باقی نمانند.

امام جمعه کرج در ادامه با اشاره به همکاری با مجموعه ریاست جمهوری در راستای شناسایی و معرفی اشخاص قابلیت دار است به دولت سیزدهم، ادامه داد: هر چه این کار قویم تر و احصاء مطالب با دقت بیشتری صورت گرفته باشد برای مجموعه‌ای که از آن به‌کارگیری خواهد کرد اطمینان‌بخش‌تر خواهد بود.

وی در بخش دیگری به هفته دولت و تبریک ایام، یادآور شد: امیدواریم بتوانیم در دولت سیزدهم که جوانِ حزب‌اللهی هم است، اقداماتی همچون شهید رجایی و باهنر در دولت دوم را مشاهده کنیم.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: «جوان سنی»، «جوان ظاهری» و «جوان روحیه‌ای» از اقسام مختلف جوانی است، آنچه با توجه به آیات و روایات استنباط می‌شود مهم‌ترین مسئله نیز جوان روحیه‌ای است که با این تعریف شهید حاج قاسم سلیمانی هم جوان است.

وی بابیان اینکه برگشت بیانیه گام دوم به نگاه فرصت محور است، بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه ما است، ما باید بتوانیم تهدیدات و مسائل پیش را به فرصت تبدیل کنیم یک وظیفه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در ادامه به تعریف فرصت و اهمیت استفاده از آن در زمان مناسب پرداخت و تصریح کرد: «فرصت شناسی»، «فرصت سازی» و «استفاده از فرصت» از ارکان موفقیت مدیریت‌های فردی، سازمانی، اجتماعی و ملی است.

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری بابیان اینکه مدیر جهادی باید تلاش شبانه‌روزی، ساده زیستی و مردمی باشد، به چهار ویژگی کارگزار نظام اسلامی در بیان امام صادق علیه‌السلام پرداخت و گفت: «سیاست، تدبیر و برنامه‌ریزی شبانه»، «بازرسی و خدمت‌رسانی به مردم در میدان»، «پوشاک زبر و خوراک ساده» و «فضای کار وزندگی ساده» از چهار ویژگی کارگزار نظام اسلامی است.

وی در ادامه افزود: با توجه به این بیان امام صادق دولت حزب‌اللهی را می‌توانیم در دو رکن «تلاش مستمر و جهادی» و «ساده زیستی و مردمی بودن» تعریف کنیم که حضرت آقا نیز در ۱۰ اردیبهشت سال ۹۶ فرمودند: «جز ما باکار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم» و در بیان دیگری در سال ۹۵ هم فرمودند: «هر جا انقلابی عمل کردیم پیش رفتیم و هر جا از انقلابی گری و حرکت جهادی غفلت کردیم عقب ماندیم و ناکام شدیم».

انتهای پیام/ج

منبع فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=223627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x