تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

سپاه البرز ۱۴ مرکز واکسیناسیون کرونا ایجاد کرده است/ طرح شهید سلیمانی با جدیت دنبال می‌شود

  • کد خبر : 223577
  • 06 شهریور 1400 - 16:42
سپاه البرز ۱۴ مرکز واکسیناسیون کرونا ایجاد کرده است/ طرح شهید سلیمانی با جدیت دنبال می‌شود

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: هفته گذشته ۸ مرکز تجمیعی واکسیناسیون توسط بسیج و سپاه در سراسر استان راه اندازی شد و ۶ مرکز هم این هفته راه اندازی می‌شود و به شبکه واکسیناسیون استان اضافه خواهد شد.

به گزارش کمال مهر ، سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند واکسیناسیون کرونا در مرکز ایجاد شده توسط سپاه در سالن شهید عسکری حوزه شهید کیانپور گفت: این مرکز سه ماه است راه اندازی شده در اختیار مجموعه درمان استان قرار گرفته است. سپاه و بسیج در بحران کرونا هر آنچه در توان دارد را پای کار آورده‎ و به مجموعه درمان هم اعلام کرده‌ایم هر نیازی اعم از تجهیزات و نیروی انسانی داشته باشند آمادگی داریم که در اختیار شبکه بهداشت قرار دهیم.

حیدرنیا افزود: روند واکسیناسیون مناسب و نظم و انضباط خوبی در سالن‌ها برقرار است. در این سالن ازدحام و تراکم نداشتیم و به هر میزان واکسن تهیه شود این مرکز قادر است واکسیناسیون را انجام دهد. هفته گذشته ۸ مرکز تجمیعی واکسیناسیون توسط بسیج و سپاه در سراسر استان راه اندازی شد و ۶ مرکز هم این هفته هم راه اندازی می‌شود و به شبکه واکسیناسیون استان اضافه خواهد شد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: فاز سوم طرح شهید سلیمانی به دنبال کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس هم هست و بر همین اساس کمک‌های مومنانه همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در قالب طرح شهید سلیمانی نیروها طوری سازماندهی شده اند که افرادی که به بیماری دچار می‌شوند توسط پایگاه های بسیج شناسایی و کلیه خدمات اعم از دارویی و معیتشی از سوی بسیجیان در اختیار آن‌ها قرارداده  شود تا بتوانند دوران قرنطینه را در منزل طی کنند.

انتهای پیام/ب

منبع فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=223577

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x