تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
0

اجرای طرح شهید سلیمانی با توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی و آزادسازی ۳۰ زندانی در البرز

  • کد خبر : 223572
  • 06 شهریور 1400 - 16:38
اجرای طرح شهید سلیمانی با توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی و آزادسازی ۳۰ زندانی در البرز

مسؤول سازمان بسیج سازندگی البرز گفت: در قالب اجرای طرح راهبردی شهید سلیمانی ۱۲ هزار بسته معیشتی توسط پایگاه های بسیج در قالب طرح کمک مومنانه توزیع شده و زمینه آزادسازی ۳۰ زندانی جرائم غیر عمد هم فراهم شده است.

به گزارش کمال مهر ، مهران طیران مسؤول سازمان بسیج سازندگی البرز  در رابطه با اجرای طرح شهید سلیمانی در این استان با اشاره به اینکه از دهه نخست محرم تاکنون، پانزدهمین مرحله استانی طرح مواسات و همدلی یا همان کمک های مومنانه در حال انجام است، گفت: ۱۲ هزار بسته معیشتی توسط پایگاه های بسیج در قالب طرح کمک مومنانه توزیع شده و زمینه آزادسازی ۳۰ زندانی جرائم غیر عمد هم فراهم شده است.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح راهبردی از ظرفیت خیرین اصناف، بسیج ادارات و حقوق دانان استفاده شد و خوشبختانه نتایج بسیار خوبی حاصل شده است.

طیران اظهار داشت: با توجه به اینکه سیاست آموزش و پرورش بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید است، بسته های نوشت افزار برای دانش آموزان بی بضاعت در حال جمع آوری است، تا پایان محرم روند جمع آوری کمک در زمینه های مختلف ادامه خواهد داشت.

طیران با اشاره به اینکه اولویت ما در زمینه توزیع بسته های معیشتی افرادی هستند که آسیب دیده از ویروس کرونا هستند، تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون ۵ کارگاه اشتغال زایی در مناطق محروم و کم برخوردار اعم از خرمدشت که جمعیت بالایی دارد، راه اندازی کرده ایم.

 مسؤول سازمان بسیج سازندگی البرز به برنامه ریزی برای راه اندازی ۱۲ کارگاه دیگر تا پایان سال جاری اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۳۸ کارگاه اشتغال زایی در استان البرز راه اندازی شد، کمک به استمرار تولید، پشتیبانی و مانع زدایی هم از دیگر برنامه هایی است که بسیج سازندگی دنبال می کند.

طیران افزود: بسته حمایتی برای نیازمندان مهیا کرده ایم و صرفا به معیشت اکتفا نکرده ایم، از تولید تا مسکن معسرین در دستور کار ما است، از ابتدای ۱۴۰۰ تا کنون ۳۰ خانه محروم بازسازی شده و ۳ خانه محرم ساخته ایم، خوشبختانه این سبد حمایتی مثمر ثمر بوده است.

وی در خاتمه اظهار داشت: بسیج سازندگی مردم نهاد است و با همکاری خیرین، گروه های جهادی، نهادهای حمایتی اعم ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و کمیته امداد، بنیاد علوی و آستان قدس رضوی توانسته است در قالب هم افزایی، اقدامات خوبی را رقم بزند.

انتهای پیام/ب/م

منبع فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=223572

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x