تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

قتل هولناک دوست با ادعای دفاع از همسر

  • کد خبر : 25842
  • 10 اسفند 1392 - 17:09
قتل هولناک دوست با ادعای دفاع از همسر

مرد میانسال که دوستش را پس از قتل به آتش کشیده بود در جلسه دادگاه به تشریح جنایت خود پرداخت.

به گزاری خبرنگار حوادث کمال مهر، در این پرونده ولی متهم است تیرماه سال ۸۷ دوست خود به نام میثم را با ضربه تبر به قتل رسانده و سپس جسد او را در حوالی شمشک آتش زده است.

متهم پس از دستگیری در بازجویی‌ها با اعتراف به جرم خود گفت: مقتول ۱۴سال قبل همسرم را مورد آزار و اذیت قرار داده بود و روز حادثه من به این دلیل با وی درگیر شده و او را با ضربه تبر کشتم.

با تکمیل تحقیقات و در حالی که جسد مقتول هیچگاه کشف نشد پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

صبح امروز جلسه دادگاه به ریاست قاضی اصغرزاده برگزار شد که وکیل اولیای دم به تشریح پرونده برای قاتل تقاضای قصاص کرد.

در ادامه رییس دادگاه با تفهیم اتهام به ولی از او خواست به دفاع از خود بپردازد متهم ۶۰ساله نیز با قبول اتهامش گفت: من دکوراتور هستم و یک کارگاه در حوالی خیابان نامجو دارم مقتول ۱۴سال قبل همسرم را مورد آزار و اذیت قرار داده بود این موضوع همیشه آزارم می‌داد به همین خاطر تصمیم به قتل میثم گرفتم.

چندبار خواستم او را بکشم اما موفق به این کار نشدم بعد از گذشت حدود ۵سال از تصمیم خود منصرف شده و او را به خدا واگذار کردم روز حادثه میثم به کارگاه من آمد و درحالیکه مشروبات الکلی مصرف کرده بود یک شیشه ادکلن به من داد و گفت: این را به همسرت بده این کار او باعث شد یاد اتفاق تلخ ۱۴سال قبل بیفتم و با او درگیر شدم و از لبه دیوار یک تبر برداشته و با آن ضربه‌ای به سر میثم زدم وقتی روی زمین افتاد گلوله ای به سرش شلیک کردم فردای آنروز نیز جسد را به حوالی شمشک برده و در آنجا به آتش کشیدم.

در ادامه جلسه محاکمه همسر متهم به عنوان گواه در جایگاه قرار گرفت و مدعی شد حدود ۱۴سال قبل من با خواهر مقتول دوست بودم یک روز صبح که به خانه آنها رفته بودم میثم یک چایی به من داد که بعد از آن حالت نیمه بیهوشی پیدا کردم. میثم وقتی متوجه این حالت من شد مرا مورد آزار و اذیت قرار داد پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

انتهای‌پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=25842

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x