تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

نمایشگاه بهاره طبس در آتش سوخت

  • کد خبر : 24871
  • 06 اسفند 1392 - 10:25
نمایشگاه بهاره طبس در آتش سوخت

حدود ۷۰ غرفه از نمایشگاه بهاره طبس که چهارم اسفند ماه با حضور مسوولان افتتاح شده بود، در آتش سوخت.

 

به گزارش کمال مهر، جعفر حق‌گوی، مسوول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری طبس در گفت و گو با ایسنا گفت: ساعت ۲۳:۰۵ روز گذشته به آتش‌نشانی، حریق در نمایشگاه بهاره طبس اعلام شد که با توجه به حجم بالای آتش‌ سوزی نیروهای آتش‌ نشانی از ۲ ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: هنگام مراجعه ماموران بیش از ۴۰ غرفه دچار حریق بود که پرسنل آتش‌نشانی طبس ابتدا اقدام به مهار حریق کردند که پس از مدتی آتش مهار شد.

مسوول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری طبس افزود: بعد از مهار آتش، اطفاء نقطه به نقطه را ‌انجام دادیم.

آتش‌ سوزی خسارت جانی نداشته است

احمد طالبیان مقدم، معاون استاندار و فرماندار طبس نیز که در محل نمایشگاه حاضر شده بود، به خبرنگار ایسنا گفت: حدود ۶۰ تا ۷۰ غرفه از نمایشگاه در آتش سوخته است که بیشتر غرفه‌های پوشاک، کیف و کفش بوده است.

طالبیان مقدم افزود: آتش‌سوزی بعد از تعطیلی نمایشگاه بوده، ولی غرفه‌داران در نمایشگاه حضور داشته و مشغول جمع آوری وسایل خود بوده‌اند که حادثه رخ داده است.

وی ادامه داد: بلافاصله بعد از حادثه عوامل آتش نشانی و امدادی در محل حاضر شده و آتش را مهار کردند که این حادثه تنها خسارت مادی داشته و خسارت جانی نداشته است.

فرماندار طبس گفت: علت آتش‌سوزی مشخص نیست و برآورد خسارت نیز بعد از اتمام کار توسط کارشناسان انجام خواهد شد.

عباس صفرپور‌غریب، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس نیز که در محل حادثه حضور داشت، به ایسنا گفت: نمایشگاه بهاره طبس، با حضور امام جمعه، فرماندار و نمایندگان تمامی دستگاه‌های اجرایی افتتاح شد.

وی ادامه داد: ساعت کار نمایشگاه تا ساعت ۲۳ شب بود که با توجه به اینکه آتش‌سوزی در ساعات پایانی نمایشگاه بود، خسارت جانی نداشته و تنها یک نفر بر اثر دود حاصل از آتش‌سوزی دچار تنگی نفس شده است.

وی در خصوص خسارت‌های وارده به غرفه داران نیز گفت: نمایشگاه بیمه بوده و غرفه‌ هایی که دچار حریق شده‌اند نیز مشخص است که به چه افرادی تعلق دارد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس ادامه داد: خسارت وارده به هر غرفه صورت جلسه خواهد شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: این نمایشگاه توسط شرکت پاسارگاد راه اندازی شده که مسوول برگزاری نمایشگاه بدون اطلاع ما از شهرستان خارج شده و در حال حاضر در اینجا حضور ندارد.

 

 

 

 

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=24871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x