تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024
1

تصویری از تنها یادگار شهید حججی

  • کد خبر : 197466
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷
تصویری از تنها یادگار شهید حججی

شهید محسن حججی، پس از چند روز اسارت در خاک سوریه، روز گذشته بدست گروهک تروریستی داعش، سر از بدنش جدا شد.

به گزارش«کمال مهر»؛ با انتشار خبر شهادت مظلومانه شهید مدافع حرم، محسن حججی، جهادگر جوان اصفهانی، از روز گذشته موجی در فضای مجازی به راه افتاد، نگاه پرصلابت و نافذ این جوان ۲۵ ساله در حالی که بدست یک داعشی حرام سیرت اسیر شده، در هیبتی حسین‌وار، هر بیننده‌ را شوکه کرد؛ تصویری کهداعش از این اسارت منتشر کرد تا قدرت خود را به رخ جهانیان بکشد، غافل از اینکه بار دیگر “ما رایت الا جمیلا” ی زینب به یادها آمد.

عجیب بود، عاشورا  برای همگان زنده شد و این بار داعش زمان یکبار دیگر سر از بدن حقیقت جدا کرد تا آن را محو کند، حال آنکه حقیقت هیچگاه خاموش‌شدنی نیست.

هزاران کاربر از شهید والا مقام محسن حججی نوشتند، صدها نفر عزت و صلابت او را ستودند و همگان در برابر غیرت او سر خم کردند. حالا تصویری در فضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود تصویر کودک نوپای او است؛ کودکی که تنها یادگار و ثمره ازدواج این شهید بزرگوار است.

کودکی که اگر چه باید سالهای آینده  را بدون حضور مادی پدر طی کند اما، او را چه نیاز به این حضور. او از چنین سرشت پاکی بوجود آمده و صلابت حسین گونه پدر میراثی است که همچون چراغی روشن در سیاهی‌های زمان هدایتگر او خواهد بود.

 

یادگار شهید حججی + عکس

 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=197466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x