تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
2

رافائل مارکز به قاچاق مواد مخدر متهم شد

  • کد خبر : 197384
  • 19 مرداد 1396 - 7:28

ستاره تیم ملی فوتبال مکزیک از سوی مقامات ایالات متحده آمریکا به همکاری با یک کارتل بزرگ قاچاق مواد مخدر متهم شد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر»،وزارت خزانه داری آمریکا، رافائل مارکز مدافع تیم ملی مکزیک و ۲۲ نفر دیگر را به دلیل همکاری با کارتل های قاچاق مواد مخدر  تحریم کرد..
وزارت خزانه داری این کشور با انتشار بیانیه ای همچنین اعلام کرد ۴۳  نهاد و موسسه از جمله یک باشگاه فوتبال، نیز در فهرست تحریم شدگان قرار دارند.

این تحریم ها نتیجه چندین سال تحقیق درباره سازمان قاچاق مواد مخدر است که توسط رائول فلورس هرناندز (یکی از قاچاقچیان معروف مکزیک)،اداره می شد.
مارکز ستاره سابق بارسلونا و نیویورک ردبول، در حال حاضر برای باشگاه مکزیکی اطلس در شهر گوادالاخارا بازی می کند و کاپیتان تیم ملی مکزیک است.

فلورس هرناندز هم به طور مستقل در شهر شمالی گوادالاخارا کار می کرد، اما با کارتل های نسل جدید Sinaloa و Jalisco نیز همکاری داشت.

دولت ایالات متحده از مارکز  و  یک خواننده مکزیکی به نام آلوارز به عنوان  افراد شناخته شده ای که با فلورس هرناندز روابط طولانی مدت داشته است،نام برد. طبق بیانیه منتشر شده بر روی وب سایت خزانه داری آمریکا ،مارکز از طریق یک مدرسه فوتبال و چند موسسه بهداشتی و ورزشی با فلورس هرناندز در ارتباط بوده است.

مارکز و آلوارز متهم هستند که به عنوان پوششی برای  فعالیت های غیرقانونی هرناندز  عمل می کردند.
بر اساس این تحریم ، تمام دارایی های مارکز و ۲۲ نفر دیگر در ایالات متحده مصادره شده و شهروندان ایالات متحده از انجام تجارت با آنها محروم هستند.
انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=197384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x