تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
0

روح شیطان در سن سیرو دمیده شد

  • کد خبر : 195824
  • 06 مرداد 1396 - 12:33

قرمزهای میلان معروف به شیاطین در چند سال گذشته آرام ترین روزهای خود را سپری کردند و این روزها روح سلطه گری در این تیم بیدار شده است.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر»، «بزرگترین حیله شیطان این بود که همه را متقاعد کرد که وجود ندارد.» دیالوگ ماندگار «کویین اسپیسی» در فیلم «مظنونین همیشگی» که بیانگر این روزهای فوتبال دنیاست. دیاولو برگشته درست زمانی که همه فکر می کردند دورانش تمام شده و دیگر کسی انتظار بازگشتش را نداشت.

در انتهای فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۲ که یوونتوس قهرمان شد ، بوفون گفت : «در ابتدای فصل به همبازی هایم در تیم ملی گفتم که امسال ما قهرمان سری آ می شویم اما همه به من خندیدند ولی حالا دیدند که قهرمان شدیم. »یووه شش سالی بود که طعم قهرمانی در سری آ را نچشیده بود و در ابتدای آن فصل هم هیچ خرید گران قیمتی نداشتند و به همین دلیل هیچ کس فکرش را نمی کرد که یوونتوس با آنتونیو کونته جوان قهرمان ایتالیا شود.یووه آن سال قهرمانی را از چنگ میلان آلگری درآورد و از آن پس روسونری دیگر رنگ قهرمانی را ندید. اما حالا اگر یکی از بازیکنانمیلان در ابتدای همین فصل بگوید که ما امسال قهرمان ایتالیا می شویم ، هیچکس به او نمی خندد. روسونری با مالکان چینی انقدر خرید بزرگ داشت و آنقدر پول خرج کرده است که این حرف اصلا خنده دار به نظر نرسد.شاید تا دو ماه قبل می خندیدند اما حالا هرگز.

بازگشت فرشته رانده شده

در این سالها که خبری از میلان نبود ، فقط یوونتوس بود که قهرمان ایتالیا می شد . رم و ناپولی هیچگاه نتوانستند برای قهرمانی یووه مشکل ایجاد کنند و اوضاع اینتر هم دست کمی از میلان نداشت.طرفداران میلان هر سال با یک رویا فصل را آغاز می کردند ، رویای بازگشت تیمشان به روزهای رویایی اما با این بازیکنان رسیدن به این رویا غیرممکن بود. آنها هر بار که تیمشان زور پیروز شدن مقابل تیمهای نه چندان مطرح را نداشت و یا مقابل یوونتوس کم می آورد افسوس می خوردند و دلشان هوای آن روزها را می کرد. روزهایی که خبری از از مثلث MSN یا BBC نبود. فقط یک مثلث مخوف در فوتبال وجود داشت : مثلث رایکارد،گولیت ، فن باستن. مثلث مرگبار هلندی که در اوایل دهه ۹۰ همه حریفان را به کام مرگ می کشاند.افسوس می خوردند که چرا دیگر هنرمندانی مثل آلبرتینی و پیرلو و یا بازیکن جنگنده ای مثل گتوزو را در تیمشان ندارند که میانه میدان را قبضه کنند.گاهی هم دلتنگ شوچنکو و اینزاگی می شدند که از هر توپی برایشان گل می ساخت و هر لحظه حسرت دوران کاپیتان مالدینی را می خوردند که در کنار نستا و کاستاکورتا به بزرگترین مهاجمان دنیا هم اجازه خودنمایی در نزدیکی دروازه شان را نمی داد. اما همه اینها برای طرفداران روسونری خاطره بود که باید خیلی زود از فکرش بیرو ن می آمدند و با بازیکنان بی کیفیت تیم فعلیشان سر می کردند.

دیاولو در سالهای گذشته اگر چه برای حریفان شیطان بود که همه از رویارویی با آن ترس داشتند اما برای طرفداران خودی فرشته ای  بود که در کلیسای سن سیرو با قدیسانی چون مالدینی الهام می بخشید.فرشته ای که چند سالی ناپدید شده بود اما حالا برگشته و می خواهد فوتبال دنیا رو دوباره تسخیر کند. هواداران روسونری امسال با خریدهایی که مالکان چینی انجام دادند دوباره زنده شدند و امید زیادی دارند تا دوباره در فوتبال جهان رویاپردازی کنند. چهار گلی که میلان در دیدار دوستانه به بایرن مونیخ زد فقط یک تلنگر به فوتبال دنیا بود.فوتبالی که با تضعیف فوتبال ایتالیا به دست اسپانیایی ها و رئال و بارسا افتاده بود اما حالا با اوج گرفتن یووه و میلان آنها می توانند دوباره قدرت را در اروپا پس بگیرند.

بازگشت فرشته رانده شده

قدرت پولهای آسیایی روسونری را از قبر بیرون کشید و کلیسای سن سیرو دوباره آماده پذیرایی از فرشته هواداران سرخ و مشکی است. حالا یک پیام روشن از ایتالیا به فوتبال دنیا مخابره می شود: آماده شوید،شیطان برگشته.

 

یادداشت: مسیح درخشنده

 

انتهای پیام/

 

بازگشت میلان به جمع مدعیان اروپا

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=195824

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x