تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

جوابیه باشگاه نفت به اظهارات تند علی کریمی

  • کد خبر : 194317
  • 22 تیر 1396 - 22:49
جوابیه باشگاه نفت به اظهارات تند علی کریمی

انتقادات تند علی کریمی نسبت به مسئولان باشگاه نفت،جوابیه سخنگوی این باشگاه را به همراه داشت.

 

گروه ورزشی«کمال مهر» حسین قدوسی  سخنگوی باشگاه نفت تهران در پی اظهارات امروز علی کریمی  مبنی براینکه اگر تا یک شنبه هفته آتی تکلیف بازیکنان این تیم مشخص نشود دیگر در تمرینات  نفت شرکت نمی کند، اظهار داشت: منصور عرفانیان، سرپرست باشگاه نفت به زودی با علی کریمی نشستی را برگزار می کند و با  او صحبت می کند. تلاش باشگاه بر اینست که سرمربی نفت را حفظ کند اما به هر حال کریمی هم دغدغه های زیادی دارد.

او ادامه داد: علی کریمی به خودش فکر نمی کند و تمام دغدغه های او نسبت به رفع مشکلات تیم نفت و بازیکنانش است. بازهم تاکید می کنم باشگاه نفت تلاش می کند تا دغدغه های کریمی را رفع و او را به عنوان سرمربی تیم نفت حفظ کند.

قدوسی در ادامه تصریح کرد: البته باید از علی کریمی به دلیل واکنش منطقی ای که نسبت به برخی اظهارات درمورد محرومیت نفت تهران از لیگ برتر و بدهی این تیم مطرح شده، داشته است تشکر کنم. بسیاری از تیم ها بیشتر از نفت تهران بدهی دارند و حتی بدهی یک پرونده آن ها به اندازه کل بدهی تیم نفت است. باید دید که برای نفت در کمیته انضباطی چه احکامی صادر شده و تیم های دیگر چه احکامی دارند. اینکه مسئولان تنها پیگیر مشکلات تیم نفت باشند، چندان منطقی نیست.

سخنگوی باشگاه نفت ادامه داد: تمام اهالی فوتبال از تحرکاتی که برای جلوگیری از ورود نفت به لیگ برتر و جایگزینی تیمی دیگر انجام شده اطلاع دارند. عده ای قصد دارند سهمیه آسیایی نفت تهران به تیمی دیگر واگذار شود. بدهی مالیاتی برخی باشگاه ها چند برابر نفت تهران است اما هر روز اخباری نسبت به تعلیق فعالیت های تیم ما  به دلیل بدهی مالیاتی به گوش می رسد. بهتر است دوستان اجازه دهند تا باشگاه نفت در فضایی آرام فعالیت هایش را پیگیری کند. سرپرست باشگاه امروز نشست خوبی را با مسئولان ورزشگاه تختی انجام داد و قرار شد نفت تهران بازی های خانگی اش را در لیگ آتی هم در این ورزشگاه انجام دهد. بنابراین مشکلات باشگاه نفت در حال حل شدن است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=194317

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x