تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

بهشت و جهنم شورای شهر (۱)

  • کد خبر : 186885
  • 20 فروردین 1396 - 2:23
بهشت و جهنم شورای شهر (۱)

انتخابات، کاندیداتوری، نماینده مردم، مجلس، شورای اسلامی؛ کلماتی که این روزها هریک داستانی برای خود دارد، و با نزدیک شدن فصل تعیین و تکلیف خادمان ملت واژه های خدمت و خیانت هم عیان می شود و هم نهان تا مبادا بودن ها و آمدن ها تفسیر دیگری پیدا کند. شاید سفره ای رنگی تر و یا شاید شهری زیباتر!؟

به گزارش گروه سیاسی «کمال مهر»؛ بررسی عملکرد شورای شهر بعد از گذشت چهارسال به سادگی قابل بیان نیست آنچه که در یادداشتهای”بهشت و جهنم شورای شهر” قصد داریم حلقه های مفقوده و ماهیت اصلی کار کرد شوراها و بررسی عملکرد منتخبین این دوره چهار ساله و علل کاندیدارتوری برخی از عموم مردم جامعه برای این جایگاه را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

حال چرا “بهشت و جهنم” !؟ آنچه که درخصوص این ۲ واژه با مجلس شورای اسلامی شهر و یا روستا ارتباط معنایی پیدا می کند، عملکرد اعضای این مجلس با نوع رفتار در واژه سوم “مجلس شورای اسلامی …” یعنی «اسلامی» بودن این شورا ارتباط دارد؛ همانطور که سعدی می گوید: “مقامات از دو بیرون نیست فردا ***بهشت جاودانی یا جهنم” لذا کسب جایگاه خدمت و یا به قولی  مقام و منصب آنچنان شاید و باید خالی از حاشیه و سختی نیست! که البته با نگاهی دقیق و عمیق می توان خلعت خدمت را بر دوش مسئولین به وضوح دید!
عملکرد “خوب” برای خدمت به مردم که مطمئناً هم در این دنیا و هم در آن دنیا اجر خواهد داشت، اما “بد” گرچه در این دنیا کمی هم چرب تر و بهتر خواهد بود اما آخرت خوبی نخواهد داشت و “خوب” یا “بد” را هم می توان  به طور کامل در شهر “زشتی” و “زیبایی” آن را مشاهده کرد! که چهار سال خدمت به مردم شده است و یا خیانت !؟

البته پذیرش این نکته که اشخاص به چه ملاکهایی در جایگاهی بنام “مجلس شورای اسلامی” جلوس می کنند و یا با چه ملاکهایی حق کاندیداتوری را نصیب خود می کنند تا در آینده شهردار انتخاب کنند و نظارت بر بودجه ها داشته باشند خود داستانی جداگانه می طلبد.

ادامه دارد…

 

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=186885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x