تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
0

اصرارهای فردوسی پور دردسر ساز شد+ فیلم

  • کد خبر : 186472
  • 16 فروردین 1396 - 8:19
اصرارهای فردوسی پور دردسر ساز شد+ فیلم

برنامه نود این بار پیام های انتقادی زیادی از کابران در مورد رفتار دور از شان عادل فردوسی پور در برنامه شب گذشته دریافت کرد.

به گزارش «کمال مهر»؛ رفتار عجیب عادل فردوسی پور در برنامه دیشب ۹۰ از دید کاربران فضای مجازی پنهان نماند و انتقاد زیادی را به وی وارد کرد. اما ماجرا از چه قرار بود؛ گادوین منشا مهاجم ۲۷ ساله نیجریه ای تیم پیکان دیشب مهمان برنامه پربیننده فردوسی پور شد و در کمال صداقت و شفافیت به سوالات مجری برنامه پاسخ داد.
گفتگوی برنامه مثل همیشه با سوال و جواب فوتبالی آغاز و با روندی معقول ادامه پیدا کرد تا اینکه پس از چند دقیقه فردوسی پور صحبت را به سمت ظاهر متفاوت این مهاجم نیجریه ای کشاند. سوالات و لحن کنایه آمیز فردوسی پور در اصرار و پافشاری به زیبایی رنگ پوست خود و انتقاد از پوست تیره و مدل مو این بازیکن موضوع جالبی در این گفتگو به نظر نمی رسید.
در جایی از مصاحبه فردوسی پور عنوان کرد که مدل موی تو اینجا منشوری است، کلمه ای که فردوسی پور حتی برای ترجمه صحیح آن توسط مترجم نیز دچار شک و تردید بود، گادوین که گویا با این نوع رفتارهای نابجا و کنایه آمیز آشنایی نداشت در جواب فردوسی پور تنها به گفتن این جملات که میدونی من ایرانی نیستم بسنده کرد. فردوس پورر در ادامه از وصف حال برخی بازیکنان در انتخاب راه های عجیب و غریببرای متفاوت کردن رنگ پوست گفت که این موضوع نیز یکی دیگر از دلایل نارضایتی کاربران از حرف های دیشب فردوسی پور شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=186472

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x