علیاصغر فانی گفت: هوشمندسازی مدارس نیازمند تعریف دوباره است.
وی ادامه داد: هر موسسه و شرکت خصوصی که در بازار است تعریف خاصی از هوشمندسازی دارد اما از هوشمندسازی مدارس تاکنون تعریف شایستهای صورت نگرفته است.
فانی گفت: این امر موجب شده موسسات زیادی تحت عنوان هوشمندسازی وجوه کلانی را از مدارس اخذ کنند و مدارس را از تجهیزاتی پر کنند که بعضاً همه آن استفاده نشود.
فانی اظهار داشت: یکی از مهمترین کارهای ما تعریف روشنی از هوشمندسازی مدارس و تعریف مراحل هوشمندسازی است تا به سمتی رویم که همه عوامل و برنامههای آموزشی سختافزار و نرمافزار مورد نیاز این امر تعریف شده و از تمام ظرفیتها به بهترین نحو استفاده شود.
باشگاه خبرنگاران