تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

“باند خفاش” و “ربودن زنان” در هرمزگان حقیقت ندارد

  • کد خبر : 37322
  • 16 اردیبهشت 1393 - 10:41
“باند خفاش” و “ربودن زنان” در هرمزگان حقیقت ندارد

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان هرمزگان انتشارات شایعات اخیر ربودن و قتل خانم‌ها توسط باند خیالی خفاش شب را با اطمینان و قاطعیت تکذیب کرد.

کمال مهر:رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان ضمن تکذیب این موضوع اعلام کرد: استان هرمزگان یکی از استان‌های امن کشور می‌باشد و پلیس در استان اشراف اطلاعاتی کامل داشته و هرگز اجازه فعالیت به افراد مجرم، قانون شکن و فرصت طلب را نخواهد داد.

سرهنگ عزیزی افزود: در جهت شناسایی افرادی که در فضای مجازی مبادرت به شایعه پراکنی و تشویش افکار و اذهان عمومی نموده‌اند اقداماتی خوبی صورت گرفته است.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هرمزگان ضمن دعوت مردم فهیم و خونگرم استان به آرامش و همکاری با پلیس و عدم توجه به شایعات خاطرنشان کرد: پلیس خود را ملزم و موظف می‌داند با اهتمام بیشتر این موضوع را رصد، پیگیری و متعاقب آن در فضای مجازی برابر قانون برخورد نماید.

عزیزی یادآور شد: چنانچه در این خصوص ابهام و شبهه‌ای برای مردم فهیم استان به ویژه شهروندان بندرعباسی وجود دارد نیروی انتظامی آمادگی دارد با هدف شفاف‌سازی با اعزام اکیپی به صورت میدانی هرگونه موضوع یا ادعای افراد را بررسی و نتیجه را اطلاع‌رسانی نماید.

انتهای‌پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=37322

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x