تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
2

گردشگران خارجی هتل را به تخت جمشید ترجیح میدهند

  • کد خبر : 25419
  • 08 اسفند 1392 - 11:52

گردشگران خارجی که از تخت جمشید بازدید می‌کنند، به جای اینکه در این منطقه بیتوته کنند، ترجیح‌ می‌دهند برای بیتوته به هتل‌های موجود در شیراز بروند.

گروه گردشگری «کمال مهر» ؛ سید یدالله حسینی علت بیتوته نکردن گردشگران خارجی در مرودشت یا نزدیکی تخت‌جمشید را فاصله ۴۰ کیلومتری تخت جمشید با شیراز، نزدیکی اماکن اقامتی شیراز و نیز ترجیح این گردشگران برای استفاده از امکانات اقامتی و پذیرایی هتل‌های خوب در شیراز دانست.
وی در عین حال با بیان اینکه هتل جهانگردی مرودشت که متولی آن ارتش است و نیز هتل آپادانا در این شهرستان فعال هستند، افزود: هتل‌های مرودشت ظرفیتی در حدود ۱۰۰ تخت دارند که در طول سال تنها ۴۰ درصد آن با حضور مسافران استفاده می‌شود!
حسینی در خصوص ایجاد هتل‌های مناسب در شهرستان مرودشت نیز گفت: از هر ۲۰ طرحی که به سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در مرودشت پیشنهاد می‌شود، یکی مربوط به احداث هتل است.
فرماندار مرودشت همچنین از هماهنگی شهرداری و شورای شهر مرودشت و صدور موافقت نامه برای احداث هتل جدید توسط سرمایه گذاران در این منطقه خبر داد و کاهش عوارض و نیز سایر هزینه‌های ساخت هتل را از جمله مزایایی عنوان کرد که برای گسترش اماکن اقامتی برای رونق گردشگری در این منطقه در نظر گرفته شده است.
منبع: ایسنا
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=25419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x