تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

نوسان در بازار طلای سیاه و فلز زرد ادامه دارد

  • کد خبر : 170323
  • 27 آبان 1395 - 1:50

بهای جهانی نفت و طلا در معاملات روز چهارشنبه با تغییراتی همراه بود.

بهای نفت کاهش یافت/ نوسان در بازار طلا ادامه داردبه گزارش گروه بین الملل «کمال مهر»؛ به نقل از خبرگزاری رویترز؛ بهای جهانی نفت در پی انتشار گزارش افزایش غیر منتظره ذخایر نفتی آمریکا کاهش یافت.

موسسه آمریکن پترولیوم در گزارش روز گذشته خود از افزایش حجم ذخایر نفتی آمریکا خبر داد. بر این اساس، میزان ذخایر نفتی آمریکا در هفته گذشته با ۳٫۶ میلیون بشکه افزایش به ۴۸۸ میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه رسیده است. این در حالی است که تحلیلگران حجم رشد ذخایر نفتی آمریکا را ۱٫۵ میلیون بشکه تخمین زده بودند.

هر بشکه نفت برنت با ۳۹ سنت کاهش ۴۶ دلار و ۵۶ سنت داد و ستد شد. نفت شاخص آمریکا نیز با ۴۷ سنت کاهش بهای ۴۵ دلار و ۳۴ سنت را تجربه کرد.

اختلافات میان اعضای اوپک و تولیدکنندگان غیر اوپکی درباره کاهش تولید نفت در نشست ماه نوامبر این سازمان، زمینه ساز سقوط بهای نفت به کمتر از ۵۰ دلار شده است.

در همین حال، بهای اونس جهانی به تاثیر از سیاستهای اقتصادی دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا و افزایش احتمالی نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا تا حدودی کاهش یافت.

بهای طلای اسپات با یک ۰٫۱ درصد کاهش ۱۲۲۶ دلار و ۲۰ سنت معامله شد. هر اونس طلای آمریکا نیز برای تحویل در ماه دسامبر با یک دلار و ۴۰ سنت افزایش ۱۲۲۵ دلار و ۹۰ سنت دادو ستد شد.

در بازار دیگر فلزات گرانبها، هر اونس نقره با ۰٫۷ کاهش بهای ۱۶ دلار و ۹۶ سنت، پلاتین با ۰٫۸ درص کاهش بهای ۹۲۸ دلار و ۲۰ سنت و پالادیوم با ۱٫۳دلار سقوط بهای ۶۹۶ دلار و ۶۰ سنت را تجربه کردند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=170323

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x