تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

ابراز علاقه مدیرعامل استقلال به ستاره های پرسپولیس

  • کد خبر : 159695
  • 20 شهریور 1395 - 9:50
ابراز علاقه مدیرعامل استقلال به ستاره های پرسپولیس

مصاحبه عجیب و اعتراف مدیرعامل استقلال باعث شد که در فضای مجازی جو بدی علیه او روز پنج‌شنبه راه بیفتد.

به گزارش«کمال مهر»؛، مصاحبه عجیب و اعتراف مدیرعامل استقلال باعث شد که در فضای مجازی جو بدی علیه او روز پنج‌شنبه راه بیفتد. افتخاری در صحبت‌هایش گفته بود: «من سال‌ها سرپرست تیم ملی بودم و باید بگویم که لباسم سفید است اما باید اعتراف کنم که عاشق بازی همایون بهزادی بودم زیرا سرهای بسیار خوبی می‌زد و همچنین علی پروین که همیشه سلطان است.» این مصاحبه آقای رییس دست به دست می‌چرخید و هواداران استقلال به شدت از او بابت این ادعا، ناراحت بودند.
جمله کلیشه‌ای «من طرفدار تیم ملی هستم و پیراهنم سفید است» را مسوولانی می‌گویند که پستی در فدراسیون دارند و نمی‌خواهند طرفداری شان از تیم‌های استقلال و پرسپولیس باعث دردسر آنها شود! وگرنه مدیری که خودش هدایت یکی از تیم‌ها را برعهده دارد اگر بگوید طرفدار تیم مورد نظر است که تازه محبوبیتش چند برابر می‌شود. نکته مهمی که افتخاری اصلا به آن توجه نکرد و درباره آن حرف زد طرفداری از تیم استقلال است.
مدیرعامل استقلال می داند که به یک تیم پرطرفدار آمده و هرکدام از حرف‌های او می‌تواند بار معنایی خاصی داشته باشد که خشم هواداران را برمی‌انگیزد.
مدیران قبلی استقلال هم به پرسپولیسی بودن متهم می‌شدند و در حال حاضر هم هستند افرادی در بدنه این باشگاه که گفته می‌شود هوادار پرسپولیس هستند و هنوز هم در جلسات خصوصی باشگاه و حتی سر بازی‌های استقلال به این نکته اشاره می‌کنند.
مدیریت استقلال و پرسپولیس که هواداران خاص خود را دارند شرایط خاص خودش را می‌طلبد و مدیران این دو باشگاه علاوه بر بحث مدیریتی باید درایت خاصی در گفتار خود داشته باشند وگرنه حرف‌هایی که پشت آن برنامه نباشد به این منجر می‌شود که هوادار از آنها خشمگین شده و فضا علیه این مدیران می‌شود.

منبع: ایران ورزشی
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=159695

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x