گروه علمی«کمال مهر»؛ روزانه ۳۰ میلیون یورو در سرتاسر جهان صرف واحد تحقیق و توسعه سامسونگ میشود. در خلال همین کنفرانس خبری، سامسونگ ادعا کرد که ۷۰% خانوادههای اروپایی حداقل یک اسمارتفون سامسونگ دارند، و ۳۳% از آنها بازیهای یورو ۲۰۱۶ را از طریق تلویزیونهای سامسونگ تماشا کردهاند. مسئولین سامسونگ در کنفرانس خبری خود در IFA 2016 همچنین گفتهاند که طبق بررسیهای واحد تحقیق و توسعه سامسونگ ، در مناطقی از جهان که مردم علاقه بیشتری به استفاده از لوازم خانگی دارند، نفوذ محصولات این شرکت ۵ برابر دیگر مناطق است. آنها همچنین ادعا کردند که در دهه اخیر، در زمینهی تولید تلویزیون، در صدر رقابت با دیگر رقبا بودهاند.
رقمی که روزانه صرف واحد تحقیق و توسعه سامسونگ میشود، بسیار چشمگیر است. با توجه به برنامههای آتی این شرکت در زمینهی تولید محصولاتی نظیر نمایشگرهای انعطافپذیر و اسکنرهای عنبیه چشم (که در گلکسی نوت ۷ به کار رفته)، بیشک سامسونگ را در رأس منحنی پیشرفت قرار خواهد داد. این تکنولوژی و پیشرفت یک شرکت (سامسونگ یا هر شرکت پیشرو دیگری) باعث دلگرمی علاقمندان به تکنولوژی است و آنها را کنجکاو میکند که بدانند قرار است در آینده چه محصول جدید دیگری را از این کمپانی در بازار ببینند.
gadgetnews