تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

ماجرای مرغی که برای عوامل داعش در تهران ذبح شد!

  • کد خبر : 150455
  • 03 مرداد 1395 - 2:07

رمانده حفاظت کل سپاه به بازداشت عوامل داعش که قصد ایجاد ناامنی در تهران را داشتند اشاره کرد و گفت: آنقدر مغز این افراد را از خرافات پر کرده بودند که بازجوها می گفتند وقتی برایشان غذا آوردیم نمی خوردند و می گفتند از نظر ما ایرانی و شیعه نجس است.

گروه سیاسی  «کمال مهر»؛فرمانده حفاظت کل سپاه به بازداشت عوامل داعش که قصد ایجاد ناامنی در تهران را داشتند اشاره کرد و گفت: آنقدر مغز این افراد را از خرافات پر کرده بودند که بازجوها می گفتند وقتی برایشان غذا آوردیم نمی خوردند و می گفتند از نظر ما ایرانی و شیعه نجس است، این موجودات را که کشته اید زنده برای ما بیاورید تا خودمان آن ها را ذبح کنیم. برایشان مرغ زنده آوردند تا خودشان ذبح کنند. حال همین افراد سر یک نوجوان ۱۲ ساله را می برند و با پشتیبانی غرب بطور وسیع در فضای مجازی و البته به نام اسلام پخش می کنند.

وی در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: ما ترس این را داشتیم که دفاع مقدس در حال فراموشی است اما فرهنگ شهدای مدافع حرم آمد و فرهنگ دفاع مقدس را به خوبی زنده کرد. از افتخارات سپاه است که جمعیت فراوانی از شهدای مدافع حرم از بازنشستگان سپاه و فرزندانشان هستند.
منبع: بسیج پرس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=150455

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x