تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

قاتل:‌ زن ۱۶‌ساله‌ام همه‌اش سر در موبایل داشت!

  • کد خبر : 149057
  • 27 تیر 1395 - 17:40
قاتل:‌ زن ۱۶‌ساله‌ام همه‌اش سر در موبایل داشت!

تازه دامادی که همسرش را در خواب با ضربات آجر به قتل رسانده بود، ساعتی پس از حادثه خودش را به پلیس معرفی کرد. وی ادعا می‌کند، عضویت مقتول در شبکه‌های اجتماعی تلگرام، واتس‌اپ و اینستاگرام انگیزه حادثه بوده است.

به گزارش «کمال مهر»؛، ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح دیروز، مرد جوانی به کلانتری ۱۲۴ قلهک رفت و گفت همسر نوجوانش را با ضربات آجر به قتل رسانده است.
وی در حالی که گریه می‌کرد، مدعی شد همسرش را در خانه مجردی‌‌ خود حوالی خیابان دامپزشکی به قتل رسانده و الان پشیمان شده است. بعد از آن بود که مأموران موضوع را به قاضی مرادی، بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی اطلاع دادند و لحظاتی بعد بازپرس برای بررسی موضوع همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شد.
تیم جنایی در محل حادثه که اتاق‌خواب خانه کوچکی در طبقه سوم ساختمان مسکونی حوالی خیابان دامپزشکی بود با جسد خونین تازه عروس ۱۶ ساله‌ای به نام پروین روبه‌رو شد.

بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت، پروین چند ساعت قبل با ضربات جسم سختی به سرش به قتل رسیده است. همچنین در تحقیقات بعدی مشخص شد محل حادثه خانه مجردی تازه داماد است که نامزدش هر چند روز یک بار به این خانه رفت و آمد داشته است.

متهم در نخستین بازجویی‌ها در محل حادثه گفت: من کارگر هستم و این خانه را مدتی قبل به صورت مجردی اجاره کردم تا اینکه چهار ماه قبل با پروین آشنا شدم و پیشنهاد ازدواج دادم. پس از این، مراسم کوچکی برگزار کردیم و پروین به عقد من در آمد. ما ابتدا زندگی شیرینی داشتیم و قرار بود به زودی مراسم عروسیمان را برگزار کنیم، اما این شیرینی زیاد دوام نیاورد و خیلی زود پس از گذشت دو ماه از عقدمان اختلافات ما شروع شد. پروین عضو چندین شبکه اجتماعی شده بود و هر روز از طریق شبکه‌های اجتماعی تلگرام، واتس‌اپ و اینستاگرام مشغول چت با افراد مختلف بود به طوری که دیگر فرصتی برای حرف زدن با من نداشت. خیلی تلاش کردم تا او را قانع کنم که ارتباطش را با شبکه‌های اجتماعی قطع کند، اما فایده‌ای نداشت. انگار پروین معتاد به این شبکه‌ها شده بود. حتی موضوع را هم به خانواده‌اش گفتم، اما باز هم فایده نداشت. پس از این تصمیم گرفتم از او جدا شوم ولی با میانجیگری بستگانم بی‌خیال طلاق شدم.

وی ادامه داد: روز جمعه به مراسم ختم مادر بزرگ نامزدم رفتیم و بعد از مراسم دو نفری با خودروام ساعتی در خیابان‌ها چرخیدیم تا اینکه از رستورانی دو تا پیتزا خریدیم و به خانه من آمدیم.
پروین حتی موقع شام خوردن هم در حال چت کردن بود به طوری که من عصبانی شدم و دوباره به او تذکر دادم. آن شب تا ساعت ۳ بامداد بیدار بودیم و با هم حرف زدیم تا اینکه او به اتاق خواب رفت و خوابید. خیلی عصبانی بودم، به طوری که کار‌ها و رفتارهایش ذهنم را آشفته کرده بود. وقتی به اتاق خواب رفتم و چشمم به تلفن همراهش افتاد، بیشتر عصبانی شدم تا جایی که تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم. در اوج عصبانیت تصمیم هولناکی را گرفتم و آجری را که از قبل در خانه‌ام بود، برداشتم و با آن چند ضربه به سر پروین زدم. همسرم غرق در خون شد و فوت کرد. خیلی پشیمان شدم و چند ساعتی کنار جسدش گریه کردم تا اینکه ساعت ۷ صبح با خودروام از خانه بیرون آمدم. گیج و مبهوت داخل خیابان می‌چرخیدم تا اینکه به صورت اتفاقی به کلانتری قلهک رسیدم. خودروام را کنار خیابان پارک کردم و به داخل کلانتری رفتم و خودم را به مأموران معرفی کردم.

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، جسد به دستور قاضی مرادی برای مشخص شدن علت اصلی مرگ و انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی فرستاده شد. متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=149057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x