تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

ایران – ایتالیا ؛ جدال بلندقامتان و لاجوردی‌پوشان در آزادی

  • کد خبر : 146052
  • 12 تیر 1395 - 15:08
ایران – ایتالیا ؛ جدال بلندقامتان و لاجوردی‌پوشان در آزادی

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار هفته سوم خود امشب به مصاف تیم ملی ایتالیا می‌رود.

به گزارش گروه ورزش«کمال مهر» در ادامه مسابقات هفته سوم لیگ جهانی ۲۰۱۶ والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان امشب از ساعت ۲۱ به مصاف تیم ملی والیبال ایتالیا خواهد رفت.
ملی پوشان والیبال کشورمان که شب گذشته در یک دیدار تماشایی موفق شدند تیم بدون شکست مسابقات، یعنی صربستان را مغلوب کنند، به دنبال کسب چهارمین پیروزی خود در این مسابقات هستند.
تیم ملی ایتالیا هم روز گذشته در مصاف با آرژانتین با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید و پنجمین برد خود در لیگ جهانی ۲۰۱۶ را بدست آورد. شاگردان بلنجینی به خوبی می‌دانند که کار سختی مقابل ایران خواهند داشت. مقابل تیمی که از حمایت پرشور ۱۲ هزارنفری هواداران خود بهره مند است.
دیدار دو تیم ایران و ایتالیا امشب و از ساعت ۲۱ در سالن ۱۲ هزارنفری آزادی برگزار خواهد شد. پیش از این دیدار هم دو تیم آرژانتین و صربستان از ساعت ۱۸ مقابل هم به میدان خواهند رفت.
تیم ملی والیبال ایران از ۷ بازی قبلی خود در لیگ جهانی ۲۰۱۶ والیبال، سه پیروزی مقابل بلغارستان، صربستان و آرژانتین بدست آورده است و در حال حاضر در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد. ایتالیایی ها هم از ۷ بازی قبلی خود ۵ پیروزی کسب کرده و در ۲ بازی تن به شکست داده‌اند و با ۱۵ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارند.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=146052

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x