تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

استقلال با حفظ من یک سرمایه‌گذاری انجام داد/ از خدا می‌خواهم دربی هفته اول لیگ باشد

  • کد خبر : 142729
  • 25 خرداد 1395 - 9:25
استقلال با حفظ من یک سرمایه‌گذاری انجام داد/ از خدا می‌خواهم دربی هفته اول لیگ باشد

دروازه بان جوان استقلال می گوید آرزویش این است که در هفته آغازین لیگ شانزدهم قرعه بازی‌ها به نحوی بیرون بیایید که استقلال و پرسپولیس با یکدیگر برخوردی زود هنگام داشته باشند.

گروه ورزش «کمال مهر»؛ گلری که در انتهای لیگ سیزدهم استقلال را به قصد کسب تجربه ترک کرد حالا پس از دیده شدن توسط کارلوس کی روش به اردوی آبی ها برگشته است. سید حسین حسینی در گفتگو با مشرق توضیح می دهد که به استقلال برگشته تا برای قرار گرفتن در ترکیب تیم علیرضا منصوریان بجنگد.

* گفته بودی فقط به عنوان شماره یک به استقلال بر می‌گردی اما به عنوان گلر ذخیره قراردادت را با آبی‌پوشان تمدید کردی؟

راستش را بخواهید استقلال را دوست دارم و این تیم، تیم محبوب من است. در این دو سال که در ملوان بودم تلاش کردم عملکردم طوری باشد که درخشش داشته باشم و به عنوان یک گلر فیکس برگردم. به هرحال شرایط طوری‌ شد که سیدمهدی رحمتی گلر اول است.

با این همه من به‌خاطر آشنایی با علیرضا منصوریان که در تیم امید روی من نظر مثبت داشتند و به خاطر‌ استقلال دوباره آبی‌پوش شدم تا یک رقابت را با مهدی رحمتی آغاز کنم.

* تو در ملوان عملکرد خوبی داشتی و به تیم ملی دعوت شدی و حتی در سه بازی آخر که در درون دروازه قرار نگرفتی خیلی از هواداران آن را عامل سقوط تیم دانستند. حالا این نیمکت‌نشینی تو را از این شرایط آرمانی دور نمی‌کند؟

درست است که باید بازی کنم و خودم هم همین مساله را می‌خواهم اما من یک‌سال با این تیم قرارداد داشتم و در برگشتنم هم همان‌طور که گفتم جدا از علاقه، شخص منصوریان خیلی نقش داشت. با این حال من سیدحسین دو سال پیش نیستم و آن‌ سال‌ها که جوان بودم و بی‌تجربه، گذشت. الان باتجربه و پخته‌تر شدم و می‌خواهم برای اثبات خودم رقابت داشته باشم.

اوایل برای تمدید، نگرانی من بابت تیم ملی بود که آیا بازی نکنم دعوت می‌شوم. باشگاه به هیچ وجه اجازه نداد جدا بشوم اما فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است که نمونه آن دعوت شدن من به تیم ملی در همان سال اولی بود که در ملوان بازی کردم. شک نکنید بازهم دعوت خواهم شد.

* دو هفته اول لیگ به خاطر محرومیت رحمتی تو دروازه‌بان اول استقلال هستی اما در بقیه بازی‌ها با برگشتن شماره یک تو خواسته یا ناخواسته روی نیمکت خواهی نشست. فکر می‌کنی در این دو بازی بتوانی قابلیت‌های خودت را نشان بدهی؟‌

من دو سال پیش که از استقلال جدا شدم دو بازی انجام دادم که یکی در جام حذفی و دیگری در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریان بود. در این دو بازی خدا را شکر با آنکه جوان‌تر و کم‌تجربه‌تر بودم آنقدر خوب کار کردم که هواداران از عملکردم راضی بودند. مطمئنا در این دو بازی همه سعی و تلاش خودم را می‌کنم تا با درخشش در چارچوب دروازه استقلال در این دو بازی و دیگر بازی‌ها قابلیت‌های خودم را ثابت کنم.

* پس خودت پذیرفتی که در مقابل مهدی رحمتی آماده که واقعا در نتیجه گرفتن‌های استقلال نقش بسزایی داشته شماره دو هستی و در این میان به نظر می‌رسد رقابتی که از آن حرف می‌زنی، آنچنان معنا و مفهومی ندارد…

درست است که در ظاهر من به عنوان دروازه‌بان دوم و جانشین سیدمهدی رحمتی جذب شده‌ام اما شک نکنید استقلال با حفظ من یک سرمایه‌گذاری انجام داد.  این را می‌گویم چون یک‌سال قرارداد من را نپذیرفتند و دو سال دیگر به قراردادم اضافه شد. شاید حالا به عنوان گلر دوم در استقلال باشم اما با این سرمایه‌گذاری صورت گرفته و تلاشی که دارم قطعا جایگاه اصلی خودم را به دست خواهم آورد.

* قرعه‌کشی مسابقات لیگ انجام نشده و شاید دربی در دو هفته‌‌ای برگزار شود که تو در چارچوب دروازه قرار داری. نگران این اتفاق با توجه به باخت ۴ بر دو استقلال مقابل پرسپولیس نیستی؟

نه! چرا باید نگران باشم. یک‌بار دیگر می‌گویم من سیدحسین دو سال پیش نیستم که از این اتفاقات ترس و استرس داشته باشم. باور کنید استقبال می‌کنم و خدا خدا می‌کنم این اتفاق در دو بازی‌ای رخ دهد که من در چارچوب دروازه قرار دارم چون خیلی حرف برای گفتن خواهم داشت. در مورد اینکه می‌گویند من مقابل پرسپولیس خوب گل می‌خورم هم باید بگویم آن بازی دو بر یک اتفاق بود.

* سرنوشت استقلال با علیرضا منصوریان را چطور می‌بینی؟

شک نکنید با علیرضا منصوریان سیستم و چهره استقلال عوض خواهد شد. به نظرم بازیکنان خوبی جذب شده‌اند که هریک می‌توانند در آینده کمک‌های زیادی به تیم کنند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=142729

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x