تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

آل‌پاچینو دهه ۷۰ میلادی را ببینید + تصویر

  • کد خبر : 200598
  • 19 شهریور 1396 - 10:09
آل‌پاچینو دهه ۷۰ میلادی را ببینید + تصویر

تصاویر جدیدی از دهه ۷۰ آل پاچینو در فضای مجازی منتشر شده است که با طراحی بسیار زیبایی گرفته شده است.

به گزارش«کمال مهر»؛ آل پاچینو یکی از معروف ترین بازیگران سینمای هالیوود است که افتخارات بسیاری در حوزه سینما کسب کرده است. او در تاریخ ۲۵ آوریل سال ۱۹۴۰ در شهر منهتن ایالت نیویورک به دنیا آمد.

آل پاچینو در مجموع ۵۶ فیلم در کارنامه بازیگری خود دارد، وی برای این ۵۶ فیلم ۴۳ جایزه مختلف از جشنواره های گوناگون دریافت کرده است. اما مهمترین موفقیت او کسب جایزه اسکار برای بازی فیلم «Scent of aWoman» در سال ۱۹۹۳ است.

این بازیگر مطرح هالیوود همچین ایفای نقش در دو فیلم بسیار بزرگ هالیوود یعنی «The Godfather» محصول سال ۱۹۷۲ و «The Godfather: Part II» محصول سال ۱۹۷۴ را نیز در کارنامه دارد و همچنین برای این دو فیلم کاندید دریافت جایزه اسکار نیز شد؛ اما موفق به دریافت آنها نشد.

آل پاچینو همکاری با کارگردانان بزرگی مانند مارتین اسکورسزی، کریستوفر نولان و فرانسیس فورد کاپولا را نیز تجربه کرده است. او همچنین کار کارگردانی نیز انجام داده است و ۴ فیلم ساخته است که البته موفقیت چندانی کسب نکردند.

گفتنی است که اخیرا دو تصویر فوتوشوت جدید از سال ۱۹۷۷ آل پاچینو منتشر شده است که توسط «اوا سرنی» گرفته شده است. در ادامه این دو تصویر را مشاهده می‌کنید :

آل‌پاچینو دهه 70 میلادی را ببینید + تصویر

آل‌پاچینو دهه 70 میلادی را ببینید + تصویر

 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=200598

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x