تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

این مسافران کوچولو زوجی را شوکه کردند+تصاویر

  • کد خبر : 192604
  • 17 خرداد 1396 - 6:31

در این خبر با زوجی آشنا می شوید که پس از ۱۷ سال انتظار صاحب ۶فرزند شدند.

به گزارش «کمال مهر»؛بچه دار شدن از آرزوهای هر زوجی می باشد و برخی از زوج های جوان بنا بر دلایل مختلف یا کلا بچه دار نمی شوند ویا دیر بچه دار می شوند.
به تازگی زوجی در نیجریه پس از سال ها تلاش برای بچه دار شدندموفق شدند پس از ۱۷ سال در حالی که امیدی به درمان نازایی زن نبود در کمال تعجب صاحب ۶ فرزند شوند.
خانم و آقای “تایوو”  سالها  در حسرت داشتن یک فرزند و ادامه زندگی با اعضای خانواده ای کامل زندگی می کردند  که در نهایت صمیم می گیرند تا به عنوان آخرین تلاش به یکی از مراکز مشهور در شهری دورتر از محل زندگیشان سفر کنندو همین امر زندگی آنها را متحول ساخت.
جریان از این قرار بود که سال گذشته آقای “تایوو” به طور کاملا تصادفی مطلع شد که مرکزی در شهر ویرجینا در حال بررسی و آزمایش روش های درمان نازایی روی زوجین نابارور است ، با همسرش صحبت کرد تا او را برای سفر راضی کند.
در نتیجه مرکزی که محل مطالعات مربوط به مشکلات نازایی و ناباروری بود آنها را پذیرش و درمان را آغاز کرد و بعد از مدتی تست باردار ی همسر آقای “تایوو” مثبت شد و این زوج را در حیرت فرو برد.
بعد از چند روز زمانی که برای شنیدن صدای قلب جنین به مرکز رفته بودند پزشک حیرت زده به آنها گفت که صدای قلب ۴ جنین را می شنود و بعد چند وقت که برا ی معاینه به این مرکز مراجعه می کنند متوجه می شوند که به جا ی۴ قلب صدای ۶ قلب به گوش می رسد.
سرانجام در هفته ی ۳۰ بارداری زمان زایمان  همسر آقای “تایووو” فرا رسید و زوجی که ۱۷ سال ناتوان از بچه دار شدن بودند ۶ قلوهای خود را برای اولین بار دیدند.
 
 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=192604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x