تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
0

مردم پیروز مناظره را کدام جریان می‌دانند؟

  • کد خبر : 190187
  • 23 اردیبهشت 1396 - 18:09

مردم در یک طرف، آلودگی اشرافیت دولتی به فساد و تبعیض را مشاهده کردند و در طرف دیگر عزم جدی نامزدهای انقلابی برای مبارزه با فساد و تبعیض را نظاره‌گر شدند.

رضا سراج

به گزارش «کمال مهر»، رضا سراج کارشناس مسائل سیاسی در جمعبندی مناظره سوم در کانال تلگرامی خود نوشت:

در مناظره سوم روحانی برای فرار از پاسخگویی به معاونش گفت؛ بگم بگم راه بیندازد. روحانی به مطالبات جامعه پاسخ معتبر نداد. نسبت به خانه ۴۵ میلیارد تومانی ولنجک، اموال خانواده و برادرش شفاف سازی نکرد. اکنون بر همگان آشکار شد که ماندن روحانی، علاوه بر استمرار جنگ اقتصادی در معیشت و زندگی مردم، جنگ سیاسی را نیز به فضای جامعه تسرٓی می‌دهد. با این شرایط مردم برای حل مشکلات‌شان و حفظ آرامش در جامعه، چاره‌ای جز خداحافظی با روحانی ندارند. #شعار_هر_ایرانی/ #خداحافظ_روحانی

از این پس باید نیروهای انقلابی با مردم گفتگو کنند و یک مفاهمه و عزم ملی برای تغییر وضع موجود ایجاد کنند.

هوچی‌گری سیاسی جهانگیری و روحانی در مناظره سوم، قطعا شکست دولت مستقر بود. مردم به عنوان داور مناظره، به خوبی متوجه فرار دولت از بی‌عملی و بی‌کارنامه‌گی در حوزه اقتصادی شدند. از سوی دیگر این هوچی‌گری‌ها، عزم نیروهای انقلابی برای احقاق حقوق مردم را راسخ‌تر ساخت. در نگاه نیروهای انقلابی، مبارزه با فساد و تبعیض و اسلام آمریکایی، مبارزه‌ای تمام ناشدنی و دائمی است. اکنون نیروهای مؤمن به انقلاب با قدرشناسی از زحمات شایسته آقایان رئیسی، قالیباف و میرسلیم در مبارزه با اشرافیت دولتی، همدلانه در میان مردم حضور خواهند یافت و ضمن گفتگو با آنان، مفاهمه ملی برای تغییر وضع موجود را ایجاد خواهند کرد.

مناظره سوم را باید از دید مردم تحلیل و داوری نمود چرا که نقش آفرین اصلی صحنه انتخابات آنان هستند. مردم در یک طرف، آلودگی اشرافیت دولتی به فساد و تبعیض را مشاهده کردند و در طرف دیگر عزم جدی نامزدهای انقلابی برای مبارزه با فساد و تبعیض را نظاره‌گر شدند. با این شرایط از منظر مردم پیروز مناظره کدام جریان است؟

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=190187

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x