تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

از بزرگترین آدامس باد شده تا سریع‌ترین لاک‌پشت دنیا+ تصاویر

  • کد خبر : 188009
  • 29 فروردین 1396 - 15:09
از بزرگترین آدامس باد شده تا سریع‌ترین لاک‌پشت دنیا+ تصاویر

کتاب رکوردهای گینتس از ابتدای شکل‌گیری تا به امروز آمارهای عجیب و غریب زیادی را به خود دیده است.

به گزارش «کمال مهر»در این خبر برخی از جذاب‌ترین رکوردهای ثبت شده ی در کتاب گینتس را برای شما جمع آوری کرده ایم.
  • پاهای منعطف ماکسول نوجوان انگلیسی در سال ۲۰۱۷ رکورد گینتس را از آن خود کرد. ماکسول ۱۴ ساله براحتی و بدون هیچ دردی توانایی چرخش ۱۵۷ درجه‌ای پای راست و ۱۴۳ درجه‌ای پای چپ خود را دارد. رکوردی که پیش از این با چرخش ۱۲۰ درجه‌ای در انحصار موسی لانهام بود.
گینتس 2
گینتس 2
  • بزرگترین حبابی که با آدامس ساخته شده در سال ۲۰۱۴ به چاد فل از آمریکا تعلق گرفته است. وی تنها با فوت کردن و بدون استفاده از دستانش دایره ای را به قطر ۵۰.۸ سانتی متر با آدامس ساخت.
گینتس 2
  • ساکنان بتل مین آمریکا توانستند سال ۲۰۰۸ رکورد ساخت بلندترین آدم برفی دنیا را از آن خود کنند. طی یک ماه آدم برفی به طول ۳۷.۲۱ سانتی متر ساخته شد، مجسمه برفی که تنها چند متر با مجسمه آزادی در آمریکا فاصله داشت. ۵ هزار و ۸۰۰ تن برف، ۸ جفت چوب اسکی به عنوان مژه، کلاه ۱۴.۶۳ متری از پشم گوسفند و در نهایت بینی ۲.۴۳ متری که با سیم مرغی و توری ساخته شد. ۵ لاستیک ماشین نیز لب های آدم برفی را تشکیل دادند و روسری ۳۹.۶۲ متری و ۳ لاستیک به عنوان دکمه های لباس بکار گرفته شد.
گینتس 2
  • طولانی ترین ناخن دنیا را لی ردموند از آمریکا به نام خود ثبت کرد. او از سال ۱۹۷۹ تا ۲۰۰۸ با دقت بسیار بدون هیچ کوتاهی از ناخنهای خود مراقبت کرده تا جایی که اکنون طول ناخن های او به ۸.۶۵متر رسیده اما در اوایل سال ۲۰۰۹ ناخن ها او در یک تصادف شکست و از بین رفت.
گینتس 2
  • آیا تا به حال فکر کرده اید که نهایت سرعت یک لاک پشت چقد می تواند باشد، سال ۲۰۱۴ لاک پشتی به نام برتی توانست رکورد سرعت ۰.۲۸ متر بر ثانیه را در کتاب گینتس به نام خود ثبت کند، سرعتی که برای یک لاک پشت فوق‌العاده به نظر می‌رسد.
گینتس 2
  • سنگین ترین لیموزین دنیا با وزن ۲۲۹۳۳ کیلوگرم و ارتفاع ۲۱.۳  متر متعلق به مایکل ماچادو و چاملا از آمریکا است که در سال ۲۰۰۴ به ثبت رسید. این ماشین سنگین وزن می تواند ۴۰ مسافر را همزمان در خود جا داده و بوسیله ۴ خدمه از آنها پذیرایی کند.
گینتس 2

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=188009

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x