تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024
0

مجرمان منطقه ملک آباد زیر ذره بین پلیس

  • کد خبر : 226522
  • 17 مهر 1400 - 13:13
مجرمان منطقه ملک آباد زیر ذره بین پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، دستگیری ۸ سارق و ۴ قاچاقچی مواد مخدر در منطقه ملک آباد این شهرستان خبر داد.

به گزارش کمال مهر، کامران چراغی، فرمانده انتظامی شهرستان چهارغ گفت: در پاسخ به مطالبات مردمی اهالی منطقه ملک آباد مبنی بر برخورد با مجرمان و مخلان امنیت و در راستای ارتقاء امنیت روانی شهروندان، طرح ضربتی دستگیری فروشندگان مواد مخدر و سارقان در ۲۴ ساعت گذشته در این منطقه به اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ افزود: در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی که با مشارکت پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌های شهرستان در قالب ۱۲ اکیپ به اجرا گذاشته شد، ۴ فروشنده سابقه دار مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

چراغی با بیان این که در بازرسی از مخفیگاه متهمان حدود یک و نیم کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل هروئین، شیشه و تریاک کشف شد، گفت: در  طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از ۲۰ واحد ضایعاتی بازدید به عمل آمد که در نتیجه یک خودرو و یک موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

او با اشاره به دستگیری ۸ سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، افزود: تحقیقات بر روی متهمان برای کشف سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ با بیان این که اجرای طرح پاکسازی در منطقه ملک آباد باعث خشنودی و ابراز رضایت شهروندان از اقدامات پلیس شده بود، گفت: پلیس خادم مردم است و برای ارتقاء امنیت شهروندان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/خ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=226522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x