تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

خداحافظی غیرمستقیم استاندار البرز

  • کد خبر : 224520
  • 22 شهریور 1400 - 9:00
خداحافظی غیرمستقیم استاندار البرز

استاندار البرز با اشاره به اینکه هیچ برنامه ای در استان نباید معطل و بلاتکلیف بماند، گفت: باید همانند سربازی جان برکف برای نظام آماده باشیم که در سنگر دیگری انجام وظیفه کنیم.

به گزارش کمال مهر، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، بعد از ظهر امروز در جلسه شورای فرمانداران، معاونان و مدیران کل استانداری که در سالن شهدای دولت برگزار شد، با بیان اینکه باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که گویا سالها قرار است در پست‌های خود حاضر و پاسخگو باشیم، گفت: از سوی دیگر باید همانند سربازی جان برکف برای نظام آماده باشیم که در سنگر دیگری انجام وظیفه کنیم.

وی ادامه داد: هیچ کاری در استان نباید معطل و بلاتکلیف بماند و ضرورت دارد در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران و تبعیت از سیاست‌های دولت، برای به سرانجام رساندن پروژه‌ها و برنامه‌ها نظام مند و پویا باشیم.

شهبازی اضافه کرد: خدا را شاکریم که کاردولت با قدرت و انرژی فراوان آغاز شده و در این مسیر همه ما وظیفه داریم در هر پست و منصبی هستیم با جدیت و اهتمام لازم به روند تحقق اهداف سرعت ببخشیم.

این مقام مسؤول اضافه کرد: فرمانداران در شهرستان‌های ۷ گانه البرز با اشراف کامل به روند پیشرفت پروژه‌هایی که مورد مطالبه و نیاز مردم است، نظارت داشته باشند تا هرچه سریع تر مورد بهره برداری قرارگیرد.

استاندارالبرز اضافه کرد: ایجاد بسترهای رفاه، آرامش و رضایتمندی مردم مهمترین هدف ما بعنوان کارگزاران نظام است و دراین راهی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=224520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x