تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

جوانی اهل پاریس که عاشق سپاه و سردار سلیمانی است+ فیلم

  • کد خبر : 193591
  • 03 تیر 1396 - 14:57

یک جوان اهل پاریس با استفاده از کلاه سرداران سپاه خود را عاشق این نهاد و سردار قاسم سلیمانی معرفی کرده است.

جوان اهل لندن که عاشق سپاه و سردار سلیمانی است+ فیلمبه گزارش«کمال مهر»؛ پس از موفقیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات موشکی به مواضع داعش در سوریه و بازتاب های گسترده این خبر در سراسر جهان بسیاری از مردم آزادی خواه و مخالف جنگ نیز در شبکه های اجتماعی  از این حرکت دفاع کرده و آن را تحسین کردند.

سال هاست که بسیاری از مردم جهان که مخالف خشونت و جنگ هستند با همسو با فریادهای مردم کشورهای مسلمان در حمایت از مظلومان تظاهرات و تجمعات خیابانی برگزار می کنند و با علیه رفتارهای خشونت آمیز کشورشان و ایجاد جنگ و ناامنی در دیگر کشورها واکنش نشان می دهند.

با تشکیل داعش  فریادهای حمایت از مظلومان و زنان و کودکان بی گناه که توسط این گروهک به شهادت می رسند در بین مردم خواهان صلح در جهان بلندتر شده است.

در اقدام اخیر این کروهگ تروریستی در تهران که منجر به شهادت چندین تن از هموطنان و حافظان امنیت کشور و مجروحیت چند ده تن دیگر از مردم عادی شد، مسئولان ارشد نظامی و امنیتی کشور در پی هشدار رهبر معظم انقلاب که ما به دشمن سیلی خواهیم زد در عملیاتی موشکی مواضع استراتژیک داعش در سوریه را مورد حمله قرار دادند و به نتیجه و هدف مطلوب رسیدند.

این عملیات بازتاب های بسیاری را به دنبال داشت که یکی از آنها انتشار فیلمی از جوانی اهل پاریس است که خود را عاشق سپاه و سردار قاسم سلیمانی معرفی کرده و برای ادای احترام به عنوان یادگاری کلاه سرداران سپاه را بر سر گذاشت.

انتشار این فیلم واکنش هایی را در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت که در ادامه می توانید آن را ببینید.

۰۰:۰۰۰۰:۴۵

کد ویدیو

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=193591

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x