تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

دو خبر از جشنواره مد و لباس فجر

  • کد خبر : 179585
  • 17 بهمن 1395 - 18:01

برای نخستین‌بار در ششمین جشنواره مد و لباس فحر، از ٢۵ اثر برتر علمی و حوزه فناوری مرتبط با مد و لباس رونمایی و تجلیل می‌شود.

به گزارش کمال مهر به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، در این دوره، فضای ویژه‌ای برای عرضه و معرفی این آثار در نظر گرفته شده است. این آثار به درخواست متقاضیان و صاحبان طرح‌ها و تایید هیات کارشناسی در فهرست رونمایی قرار می‌گیرد. همچنین گروه ویژه‌ای ماموریت یافته تا طرح‌های برتر این حوزه را شناسایی و معرفی کند.

این در حالی است که در این دوره برای نخستین‌بار شاهد بخش ویژه آثار فناوری و علمی هستیم. این جایزه در بخش فناوری از میان آثار سخت‌افزاری، نرم‌افزاری، علمی و منشورهای مرتبط، پارچه و طرح‌های ابداعی انتخاب می‌شوند.

~.~.~.~.~.~.~

راضیه حشمی‌پور – مدیر اجرایی کمیته علمی دانشگاهی ششمین جشنواره مد و لباس فجر – از برنامه‌ریزی برای برگزاری ۳۰ نشست علمی و تخصصی در حاشیه برگزاری ششمین دوره از جشنواره مد و لباس فجر خبر داد.

به گزارش کمال مهر به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، حشمی‌پور ادامه داد: نشست هیات علمی به‌منظور تبیین مفاهیم علمی و هنری و تخصصی در جشنواره فجر برگزار می‌شود و در دوره‌های گذشته نیز به شکلی جدی پیگیر برگزاری منظم این نشست‌ها بودیم.

او ادامه داد: براساس تعاملی که میان کارگروه ساماندهی مد و لباس و نیز دانشگاه‌ها و هیات‌های علمی این مراکز علمی وجود دارد، برنامه‌ریزی مناسبی برای مفاهیم و سرفصل‌های کاربردی علمی این نشست‌ها انجام شده است.

مدیر اجرایی کمیته علمی و دانشگاهی اظهار کرد: حضور در این نشست‌های علمی برای بازدیدکنندگان، پژوهشگران و طراحان لباس آزاد است.

ششمین جشنواره مد و لباس فجر همزمان در تهران، در ۱۵ استان کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=179585

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x