تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

شوهر درستکار راز قتل پسر جوان را پس از یک سال بر ملا کرد

  • کد خبر : 56291
  • 07 مهر 1393 - 10:49
شوهر درستکار راز قتل پسر جوان را پس از یک سال بر ملا کرد

پس از گذشت یکسال راز قتل جوان ۲۴ ساله در شهرستان خلخال استان اردبیل برملا شد.

به گزارش خبرنگار حوادثکمال مهر؛ مرداد ماه سال ۹۲ خبر مفقود شدن جوانی ۲۴ ساله در یکی از روستاهای خلخال به پلیس گزارش و اقدامات انجام یافته جهت پیدایش وی بی نتیجه ماند.
پس از گذشت یک ماه از روز مفقود شدن، جسد بی روح جوان ۲۴ ساله در یکی از مناطق این شهر پیدا و این بار پلیس تلاش خود را جهت کشف علت جنایت و شناسایی عامل یا عاملان قتل آغاز کرد.

در مراحل اولیه رد پای زن و مردی به عنوان مظنون در این جنایت پیدا و مشخص شد این افراد همراه با مقتول در امر توزیع مواد مخدر  فعالیت داشته اما پس از دستگیری به خاطر عدم وجود مدارک قانونی و عدم اعتراف متهمان پرونده راه به جایی نبرد.

در این میان زن مظنون ازدواج کرده و راهی خانه شوهر شده و مظنون دیگر نیز آزاد شد، تا اینکه پس از گذشت بیش از یک سال، زن جریان قتل جوان ۲۴ ساله توسط دو برادر را به شوهر خود تعریف و این فرد خداشناس و قانونمند نیز موضوع را در اسرع وقت به پلیس گزارش و افراد منظون با اقدام سریع کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شدند.

متهمان به مراجع قضایی معرفی و دو نفر از آنان به اتهام ارتکاب قتل عمد بازداشت و نفر دیگر نیز با قرار وثیقه آزاد و بدین صورت راز قتل مرد جوان پس از گذشت ۱ سال در خلخال برملا شد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=56291

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x