تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

مدیران درک درستی از سینمای اکشن ندارند

  • کد خبر : 53293
  • 07 شهریور 1393 - 10:29
مدیران درک درستی از سینمای اکشن ندارند

بازیگر سینمای ایران با انتقاد از مدیران عرصه سینما، به روز نبودن تجهیزات و عدم توجه به عرصه سینمای اکشن را از مهمترین عوامل افول این اثر سینمایی دانست.

کمال مهر:بهمن‌ دان بازیگر سینما و تلویزیون د در مورد وضعیت امروز سینمای اکشن ایران گفت: کمبود کارگردان، فیلمنامه نویس، سرمایه و به روز نبودن وسایل و تجهیزات از مهمترین عوامل افول سینمای اکشن در ایران است.

وی با اشاره به نقش صحنه‌های هیجانی و سرعت در فصل‌های اکشن دهه شصت و هفتاد در جذب مخاطب تأکید کرد: امروزه کارگردان، دوربین، تحصیلات سینمایی و تجهیزات باید نقش اساسی در سینمای اکشن ایفا کنند.

بهمن دان ادامه داد: در هزاره سوم، تجهیزات سینمای ایران باید با سینمای روز جهان حرکت کند و در همه مسائل به روز باشیم و در غیر این صورت دیگر نباید به سینمای اکشن فکر کنیم.

بازیگر فیلم سینمایی “موش” گفت: متأسفانه امروز، پیشکسوتان عرصه سینمای اکشن که حرفی برای گفتن دارند به راحتی کنار گذاشته می‌شوند و بازیگران جدید به راحتی با پرداخت پول امکان این را می‌یابند که در فیلم‌ها بازی کنند.

وی در ادامه با انتقاد از دوره مدیریت شمقدری و ساخته نشدن فیلم‌های اکشن در این دوره گفت: تا زمانی که مدیران ما درک درستی از سینمای اکشن نداشته باشند شاهد پیشرفت در این عرصه نخواهیم بود.

انتهای پیام/ اس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=53293

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x