تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

“جشن پروانگی” در جنوب پایتخت

  • کد خبر : 47521
  • 25 تیر 1393 - 10:05
“جشن پروانگی” در جنوب پایتخت

نمایشگاه و فروشگاه البسه ایرانی اسلامی با عنوان “جشن پروانگی” به مناسبت هفته ملی عفاف و حجاب در مجتمع فرهنگی هنری فجر برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگی کمال مهربه نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن؛ در این ویژه برنامه که از ۲۳ تا ۳۱  تیرماه همه روزه از ساعت ۳۰/۹ تا ۱۳ و با مشارکت بسیج سازمان فرهنگی هنری، کلانتری ۱۶۰ خزانه و اداره سلامت شهرداری منطقه ۱۶  برگزار می شود؛ انواع چادر ایرانی، عربی، لبنانی و سایر کشورهای اسلامی، پوشش قجری، مقنعه، ساق دست ویقه حجاب در قالب نمایشگاه و فروشگاهی به عرضه محصولات فرهنگی و صنایع پوشاک اسلامی ایرانی می پردازد.

گفتنی است؛ برپایی نشست هایی پیرامون موضوع حجاب با شعار؛ “حجاب عامل پیشگیری از آسیب های اجتماعی”، “زن و عفاف باعث تحکیم بنیان خانواده” با حضور فاطمه هادیان کارشناس ارشد علوم اجتماعی در ماه مهربانی و برگزاری نمایشگاه عکس و کاریکاتور به مناسبت هفته ملی عفاف و حجاب از دیگر بخش های نمایشگاه “جشن پروانگی” است.

شهروندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند به مجتمع فرهنگی هنری فجر به نشانی فلکه چهارم خزانه،خیابان جمشید سید مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر  با شماره تلفن ۵۵۳۱۱۵۷۵  تماس گرفته و یا از پرتال فرهنگسرای بهمن به نشانی www.bahman.farhangsara.ir  بازدید کنند.

انتهای پیام/ اس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=47521

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x