تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

با این دستگاه خشونت خود در برابر کودک را کنترل کنید + عکس

  • کد خبر : 42366
  • 22 خرداد 1393 - 11:09
با این دستگاه خشونت خود در برابر کودک را کنترل کنید + عکس

شاید به دنبال این هستید که عصبانیت خود را هنگام رفتارهای اذیت کننده کودکتان کنترل کنید. برای دستیابی به این امر می‌توانید از این دستگاه جدید که میزان استرس تان را به شما گوش زد می‌کند، استفاده کنید.

به گزارش کمال مهر؛ در دنیای امروز افراد به دلایل گوناگون دچار استرس‌های زیادی می‌شوند که پدر و مادر‌ها هم از این مشکل مستثنی نیستند.

پدر و مادری که در تمام روز فعالیت‌های پر استرسی دارند، بیشتر نسبت به فرزندان خود سخت گیری می‌کنند و گاهی ممکن است واکنش‌های ناشایستی انجام دهند که شاید جبران ناپذیر باشند. حتی  مادری که در خانه در کنار کودک است، ممکن است از سر و کله زدن با کودک خود خسته شود که این امر باعث پرخاشگری آن‌ها شود، تا حدی که این پرخاشگری ممکن است تنبیه بدنی کودک را در پی داشته باشد.

تنبیه بدنی تاثیرات بسیار منفی بر کودکتان خواهد داشت. مخصوصا در مورد کودکان بیش فعال ممکن است این کار بسیار تکرار شود، در صورتی که در خصوص این کودکان والدین باید بسیار صبورتر باشند.

برای رفع این مشکل سیستمی به نام Parentguradian ساخته شده که پدر و مادر راحت‌تر بتوانند رفتار خود را کنترل کنند.

این سیستم دارای حسگر استرس می‌باشد و بر روی مچ دست بسته می‌شود. این دستگاه دارای سنسوری است برای اندازه گیری تغییرات پوستی پدر و مادر استفاده می‌شود که از این راه می‌توان تا حدی سطح استرس آن را با روش‌های علمی اندازه گیری کرد.

این سنسور با گرفتن اطلاعات و پس از تجزیه و تحلیل کردن آن‌ها به وسیله نرم افزار می‌تواند به پدر و مادر از طریق یک برنامه گوشی‌های هوشمند سطح استرس آن‌ها را گوشزد کند تا سعی کنند خود را کنترل کنند.

این سیستم بر روی گروهی از پدر و مادر با کودکان بیش فعال خود در طی یک دوره سه ماهه مورد آزمایش قرار گرفت و در حال توسعه است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=42366

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x