تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

بر اساس پیش‌بینی‌ها بازدهی بازار” بورس” تا پایان سال ۴۰ درصد خواهد شد

  • کد خبر : 39551
  • 30 اردیبهشت 1393 - 8:29
بر اساس پیش‌بینی‌ها بازدهی بازار” بورس” تا پایان سال ۴۰ درصد خواهد شد

کارشناس بازار سرمایه گفت: طبق پیش‌‌بینی‌ها اگر سرمایه‌گذاری بزودی شرکت‌های بنیادین بورس صورت گیرد بازار سرمایه رشد ۴۰ درصدی را تجربه خواهد کرد.

کمال مهر:میلاد سعدآبادی، اظهار داشت: طبق پیش‌‌بینی‌ها اگر سرمایه‌گذاری بر روی شرکت‌های بنیادین بورس صورت گیرد بازار سرمایه رشد ۴۰ درصدی را تجربه خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: اگر تولید و فروش محصولات شرکت‌ها همراه با افزایش قیمت باشد در مجموع عدد شاخص کل سهام در بورس تأثیر مثبت خواهد گذاشت.

سعدآبادی با بیان این نکته که سازمان بورس مایل نیست شاخص‌ها روند صعودی گذشته را طی کنند گفت: بازار نه به شکل روند هیجانی گذشته رشد خواهد کرد بلکه آهسته و پیوسته این شاخص حرکت می‌کند.

این کارشناس تأکید کرد: با کاهش نرخ سپرده سود بانکی از سوی بانک مرکزی بخشی از نقدینگی به بازار بازگشت اما پیش‌تر توجه‌ها بر سهم شرکت‌های بنیادین بورس برای افزایش سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه است.

وی در پایان یادآور شد: بعد از روی کار آمدن دولت و همچنین امید به حل مسئله‌ای در جامعه ما شاهد افزایش شاخص‌ تا دی‌ماه بودیم اما افزایش نرخ سود بانکی و هم‌چنین خوراک پتروشیمی‌ها سبب شد سرمایه‌گذاران در بازار با ضرر مواجه شوند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=39551

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x