تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

کریمیان: فدراسیون باید انتقادپذیر باشد/ اگر اعتراضات ادامه داشته باشد نمی‌مانم

  • کد خبر : 36650
  • 13 اردیبهشت 1393 - 9:17
کریمیان: فدراسیون باید انتقادپذیر باشد/ اگر اعتراضات ادامه داشته باشد نمی‌مانم

سرمربی تیم ملی هندبال بانوان گفت: اگر من به فدراسیون انتقادی کردم به جا بوده است .

مریم کریمیان کمال مهر گفت: اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر از تاریخ هفدهم اردیبهشت آغاز خواهد شد و تا زمان اعزام تیم یعنی ۲۲ اردیبهشت ادامه خواهد یافت. تیم تا اینجا شرایط خوبی را سپری کرده است تا حدی که می‌توانستیم کار کردیم اما قول نتیجه خوب را نمی‌توانم بدهم چون اردوهای تدارکاتی کمی داشتیم و اردوی پیش‌رو سومین مرحله از اردوی تدارکاتی است.

وی در ادامه در رابطه با نامه اعتراض‌آمیز پیشکسوتان هندبال نسبت به عملکرد فدراسیون افزود: من نامه‌ای را که پیشکسوتان هندبال نوشته‌اند را قبول دارم البته با برخی از موارد آن موافق نیستم اما کلیات نامه را پذیرفتم و امضا کرده‌ام برخی افراد بر من خرده می‌گیرند که کسی مربی تیم ملی بانوان است نباید بر فدراسیونی اعتراض داشته باشد در حالی که من با این مسئله موافق نیستم.

وی دامه داد: من اگر برای تیم ملی کار می‌کنم به خاطر عرق ملی و علاقه‌ام به رشته هندبال است من از نه سالگی هندبال را آغاز کرده‌ام در حال حاضر هم اگر انتقادی به فدراسیون هندبال می‌کنم به حق است فدراسیون هم باید انتقادپذیر باشد.

کریمیان در پایان افزود: اگر فدراسیون با انتقادات ما مشکل دارد مسئله‌ی ما نیست من کار خود را با تیم ملی هندبال ادامه می‌دهم و اگر فدراسیون هم نخواهد که من سرمربی تیم ملی باشم از سمت خود استعفا می‌دهم.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=36650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x