تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

کاپیتان تیم ملی کشور خود در جام جهانی باشید +عکس

  • کد خبر : 34100
  • 26 فروردین 1393 - 7:56
کاپیتان تیم ملی کشور خود در جام جهانی باشید +عکس

بازی جدید EA Games که همزمان با آغاز بازی‌های جام جهانی عرضه خواهد شد، ۲۰۱۴ FIFA World Cup Brazil نام‌گذاری شده است.

 

به گزارش کمال مهر؛ معمولا هر سال در اواسط پاییز دو شرکت EA Games و Capcom اقدام به انتشار نسخه‌های جدید بازی‌های فوتبال خود می‌کنند.

این انتشار کاملا رقابتی است و هر دو شرکت به این موضوع توجه دارند که بازی خود را تقریبا همزمان با بازی دیگر و البته در زمان مناسب ارائه کنند. سال گذشته شرکت Capcom بازی محبوب PES را چند هفته زودتر عرضه کرد و به همین دلیل نتوانست آخرین تغییرات لیگ‌های بزرگ را در بازی خود اعمال کند و اینک EA Games یک پیش دستی انجام داده است.

EA Games یک نسخه جدید مخصوص بازی‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل آماده عرضه کرده است. این بازی جای نسخه اصلی این بازی را نخواهد گرفت و بازی رسمی این مجموعه مانند گذشته در زمان مقرر به عرضه عمومی گذاشته خواهد شد. نکته جالب این جاست که Capcom برای این واقعه بزرگ ورزشی، برنامه‌ای ندارد و تنها عنوان فوتبالی این شرکت، همان PES 2015 خواهد بود.

بازی جدید EA Games که همزمان با آغاز بازی‌های جام جهانی عرضه خواهد شد، ۲۰۱۴ FIFA World Cup Brazil نام‌گذاری شده است. البته بر خلاف نسخه‌های اصلی این مجموعه، این بازی تنها در دو کنسول نسل هفتمی یعنی Xbox 360 و PS3 میزبانی می‌شوند و رایانه و کنسول‌های دیگر، قادر به اجرای آن نخواهند بود.

زمانی که EA Games خبر انتشار این بازی را اعلام کرد، بسیاری گمان می‌کردند که این بازی تنها یک تغییر پوسته معمولی برای سری اصلی FIFA است و تنها چیدمان تیم‌ها، بازیکنان و ورزشگاه‌ها متناسب با جام جهانی ۲۰۱۴ تغییر خواهد کرد اما با انتشار جزئیات بیشتر از این بازی، مشخص شد که این عنوان، یک عنوان فوتبالی جدید با ویژگی‌های کاملا بهبود یافته از سری FIFA است که به فوتبال حرفه‌ای امروز شبیه‌تر شده است.

EA Games اعلام کرد ۱۰۰ انیمیشن جدید به این بازی افزوده است. یکی از مهم‌ترین تغییرات در گیم‌پلی بازی، سیستم ربودن توپ در هواست. در یک رقابت برای سر زدن به توپ، در صورتی که یکی از دو بازیکن در پشت سر دیگری ایستاده باشد، می‌تواند از حریف خود یک سکوی کمکی برای پرش ایجاد کند. این کار باعث پرش بلندتر و مانع از پریدن دیگری خواهد شد و جالب این جاست که داور نیز به کار خطا نمی‌گیرد!

در نسخه‌های قبلی، EA Games مدافعان بدون توپ را هوشمندتر کرد. به این ترتیب که مدافعان بدون توپ مانع از حرکت راحت مهاجمان بدون توپ می‌شدند و موقعیت آن‌ها را خراب می‌کردند. این اقدام در نسخه جدید برای مهاجمان نیز توسعه داده شده است. مهاجمان می‌توانند مانع از حرکت سریع مدافعان شده و راه را برای مهاجم حامل توپ باز کنند. این اقدام می‌تواند در هنگام ارسال‌ها نیز صورت گیرد.

۲۰۱۴ FIFA World Cup Brazil با چند تورنومنت بزرگ و همزمان با جام جهانی ۲۰۱۴ یک جام جهانی سایبر را به وجود خواهد آورد. تورنومنت‌های بزرگ این بازی به صورت آنلاین انجام می‌گیرد و شامل بازی‌هایی میان تیم‌های حاضر در جام جهانی خواهد بود. علاوه بر این، یک تورنومنت بزرگ‌تر شامل ۲۰۳ تیم وجود خواهد داشت که مسابقات مقدماتی جام جهانی را شبیه‌سازی خواهد کرد. در پایان، مسابقات رسمی جام جهانی این بازی به صورت سایبری صورت خواهد گرفت و از هر کشور، یک بازیکن به مسابقات نهایی راه خواهد یافت و برای کشور خود مسابقه خواهد داد.

خیلی هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد که یک نفر از پشت کنسول خود، پرچم کشورش را در مسابقات فوتبال جام جهانی سایبری بالا ببرد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=34100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x