تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

کدام گوشی هوشمند بهترین طول عمر باتری را دارد؟

  • کد خبر : 33839
  • 25 فروردین 1393 - 7:07
کدام گوشی هوشمند بهترین طول عمر باتری را دارد؟

Xperia C تاکنون بهترین گوشی همراه هوشمند در زمینه استقامت باتری است اما اکنون یک گوشی جدید و البته پیشرفته با آن به رقابت می پردازد.

 

به گزارش کمال مهر؛ ما هم اکنون یک قهرمان جدید در بخش استقامت باتری داریم و این قهرمان کسی نیست جز گلکسی اس ۵ سامسونگ. در تست انجام شده (توسط فون آرنا) این پرچمدار سامسونگ به امتیاز خیره کننده ۸ ساعت ۳۸ دقیقه در بخش استقامت باتری دست یافت که بهترین نتیجه ای است که تاکنون توسط یک گوشی هوشمند پرچمدار ثبت شده است. البته این اسمارت فون چند دقیقه قبل از Xperia C سونی قرار دارد، یعنی اسمارت فونی که دارای طولانی ترین عمر باتری می باشد که تاکنون تست شده است.

همچنین این محصول سامسونگ تنها ۲۰ دقیقه با دارنده قدرتمندترین باتری در بین دستگاهها (اسمارت فون و تبلت) یعنی Galaxy NotePRO فاصله دارد. در واقع استقامت باتری این دستگاه به اندازه باتری آیپدایر اپل است، تبلتی که بدلیل داشتن یک باتری خوب کاملا شناخته شده است.

نکته مهم و جالب اینجاست که Galaxy S5 این امتیاز را تنها با یک باتری ۲۸۰۰ mAh بدست آورده و در این بخش از فبلت های مختلف که از باتری با ظرفیت بیش از ۳۰۰۰mAh بهره میبرند پیشی گرفته است. به نظر می رسد که تکنیک های صرفه جویی در مصرف انرژی که سامسونگ برروی این محصول استفاده کرده بخوبی کار می کند.

در هنگام معرفی گلکسی اس ۵، شرکت سامسونگ اعلام کرد که این دستگاه حدود ۱۰ ساعت در بخش مرور اینترنت، ۱۲ ساعت در پخش فیلم اچ دی و ۲۱ ساعت برروی مکالمه ۳G دوام دارد. حال می توان با اطمینان گفت که این وعده سامسونگ کاملا صحیح است و حتی دوام باتری بیش از زمان گفته شده می باشد. در اسکریپت اجرا شده توسط فون آرنا برای تست باتری، روشنایی صفحه نمایش برروی ۲۰۰ نیت تنظیم شد و ترکیبی از الگوهای مرور وب و نمایش محتوا برروی دستگاه اجرا گردید. باتوجه به وجود صفحه نمایش AMOLED برروی آن، مقدار بسیار زیادی رنگ سفید نیز در طول تست نمایش داده شد.

1

قبلا در مورد تکنیک های صرفه جویی در انرژی PowerXtend suite که شامل WebXtend, NavXtend و GameXtend می باشد توضیح داده شده است. همه این ویژگی ها برای افزایش عمر باتری در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. اگر چه این ویژگی ها نرم افزاری هستند، اما سامسونگ به خوبی آنها را برروی این پرچمدار خود پیاده سازی کرده است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=33839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x