تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

جوان شوشی که ۸ سال در کما است + تصاویر

  • کد خبر : 32647
  • 18 فروردین 1393 - 16:44
جوان شوشی که ۸ سال در کما است + تصاویر

یک جوان از شهر حر در سال ۱۳۸۷ در اثر سانحه رانندگی ضربه مغزی شده و از آن زمان تا کنون در کما به سر می برد.

 

به گزارش کمال مهربه نقل از شوش نیوز : جوان شوشی در سال ۱۳۸۷ در اثر سانحه رانندگی ضربه مغزی شده و از آن زمان تا کنون در کما به سر می برد برادرش از مسئولین تقاضای کمک کرده است .

به گزارش شوش نیوز : وقتی با سید جاسم برادر بیمار صحبت می کردم حالات عجیبی داشت که مرا سخت تحت تاثیر خود قرار داد بغض گلویش را فشرده بود و سکوتی مرگبار لبانش را دوخته بود در حالی که چشمه اشکهایش جاری بود .

من از چشمان خونبار و نگاه خسته و پر معنایش پی برده بردم که هزاران قصه ناگفتنی در دلش نهفته است که در ظرفیت دفتر من نمی گنجد ، انگار غم و اندوه ۸ ساله روحش را آزار می داد و چشمان اشکبارش به تمامی سوالهای ناگفته من جواب داد .

سید هاشم صالحی (دنیناوی) جوان ۲۶ ساله ایست که در سال ۱۳۸۷ به علت سانحه رانندگی دچار ضربه مغزی شده و تا کنون در کما به سر می برد .

سید هاشم  از شهر حر در سال ۱۳۸۷ هنگام برگشت از محل کار در حالی که همراه همکارش سوار موتور سیکلت بودند در مسیر برگشت به شهر حر حوالی کارخانه قند تصادف می کنند و از همان زمان تا کنون در کما به سر می برد.

سید هاشم و سید جاسم دو برادر دوقلوی خانواده هستند و از زمانی که سید هاشم به کما رفته تا کنون برادرش سید جاسم از او پرستاری می کند .

سید جاسم در گفتگو با خبرنگار شوش نیوز گفت : از آنجا که سید هاشم به مدت ۸ سال قادر به تحرک دست و پاهای خود نیست ، دست ها و پاهای او معیوب شدند .

او می گوید به دلیل شرایط جسمانی و عدم تحرک برادرش کلیه ها ، معده و دیگر اعضای بدنش آسیب دیدند و تاکنون بیش از ۱۰ عمل جراحی تو سط متخصصان در بیمارستان انجام داده است .

سید جاسم می گوید هزینه درمان برادرم تا کنون به بیش از ۱۰۰ میلیون تومان رسیده و از همه مسئولین محلی شهرستان تقاضای کمک کردم ولی هیچ یک از آنها به من کمک نکردند .

وی ادامه داد ، چند روز دیگر برادرم یک عمل جراحی از مغز دارد و از همه مسئولین و مردم می خواهم که برای شفای سید هاشم دعا کنند .

 

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=32647

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x